شوراها به دور از اختلافات جناحی و سیاسی به رفع مشکلات مردم بپردازند

بابلسر-فرماندار بابلسر گفت: شوراها به دور از اختلافات جناحی و سیاسی به رفع مشکلات مردم بپردازند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین ،سیدعلی اسد امروز در مراسم تحلیف شورای سه گانه شهر بابلسر اظهار کرد: در حال حاضر فرصتی مناسب برای خدمت به مردم در اختیار شما نهاده شد که امیدوارم با اتحاد و همدلی از این فرصت برای توسعه و فراهم کردن زمینه رفاه و آسایش شهروندان استفاده کنید.
وی با بیان اینکه از امروز شما به عنوان خادمان و نمایندگان مردم باید در جهت رفع مشکلات مردم اقدام کنید،گفت: شوراها پل ارتباطی بین مردم و مسئولین نظام و واسطه بین مردم و دولت هستند، رسیدگی به امورات مردم به نحو احسن و رفع مشکلات مردم از وظایف اصلی شوراهاست .
فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه حضور و مشارکت مردم در صحنه انتخابات به معنای اهمیت مشورت در انجام امورات مختلف است،عنوان کرد: شوراها باید به دور از اختلافات جناحی،سیاسی و هر گونه حاشیه به رفع مشکلات مردم بپردازند.
اسد با اشاره به ظرفیت و پتانسیل شهرستان بابلسر در بحث،گردشگری، دانشگاهی و بهره مندی از منابع طبیعی نظیر دریا و رودخانه عنوان کرد: بهره مندی از این فرصت ها می تواند به رونق گردشگری،اقتصاد ،کشاورزی و توسعه شهرستان مناسب باشد.
وی با بیان اینکه یکی از مسئولیت های مهم و اصلی شورا انتخاب شهردار است،اظهار کرد: مهمترین ملاک‌ها در انتخاب شهردار متدین بودن ، اعتقاد به نظام اسلامی و ولایت فقیه، تحصیلات عالیه، حس مسئولیت پذیری، با برنامه بودن و نحوه برخورد خوب با ارباب رجوع است که باید به آن توجه شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =