فیلم سینمایی دلاوران زاگرس در انتظار مساعدت استانداری / فرصتی برای به تصویر کشیدن رشادتهای لرستان

تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی دلاوران زاگرس خبر داد: 60 درصد این پروژه آماده کار است و برای اجرا نیازمند مساعدت استانداری هستیم که تاکنون چهار بار پروانه این فیلم تمدید شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرهاد پاک نیا تصریح کرد:اگر در این مسیر مشکلات مالی برطرف شود، اواسط شهریور ماه سال جاری فیلمبرداری فیلم سینمایی دلاوران زاگرس در پادگان شهید بهشتی خرم آباد آغاز خواهد شد.
تهیه کننده و نویسنده این فیلم سینمایی افزود: به جهت ساخت این فیلم از استانداری لرستان قول مساعدت مالی گرفتیم که مقرر شد دو سوم هزینه را شخصا و مابقی را استانداری تقبل کند که متاسفانه پس از گذشت چند سال هنوز مساعدت لازم انجام نگرفته است!
پاکنیا در خصوص تنظیم فیلنامه توضیح داد: این فیلم با موضوع عملیات حاج عمران پیرامون عملیات دفاع مقدس است که طی چهار سال تحقیق در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمانشاه و گیلان فیلمنامه نویسی اش توسط وی انجام شده است.
وی ادامه داد: ابتدا فیلنامه این فیلم به صورت یک داستان بود و به عنوان سومین یا چهارمین فیلم غرب کشور، موفق شدیم، پروانه ساخت آن را از معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کنیم.
تهیه کننده و نویسنده فیلم سینمایی دلاوران زاگرس در خصوص همکاری ارگانها و مسوولین به همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، نمایندگان استان و استاندار اشاره کرد و افزود: هدف ما از تولید این فیلم، برداشتن قدمی  در راستای معرفی هنر لرستان، بازسازی رشادت های این عرصه و حفظ ارزشهای دفاع مقدس است.
گفتنی ست: سید محمد طاهری کارگردان این فیلم است و 70 درصد این پروژه نیز توسط بازیگران بومی استان های فوق ذکر رقم خواهد خورد.

فرهاد پاک نیا در خاتمه اعلام کرد: نقش اول این فیلم متعلق به یکی از بازیگران معروف لرستان بوده و چهره هایی از بازیگران شاخص سینمای ایران نیز در این فیلم مشارکت خواهند داشت.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =