پیگیری عرضه فرآورده های نفتی توسط جایگاههای تحت پوشش شرکتهای زنجیره ای توزیع در سطح استان لرستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان در نشستی با حضور شرکتهای حمل و نقل و صاحبان شرکتهای زنجیره ای توزیع و انجمن صنفی جایگاه داران استان گفت: علیرغم اینکه اجرای این طرح مزیت هایی را برای بخش های ذیربط به دنبال دارد اما هیچ اجباری برای تحت پوشش رفتن شرکتهای زنجیره ای توزیع نیست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، به منظور تبادل نظر پیرامون اجرای طرح برندینگ جایگاههای سوخت استان جلسه ای با حضورمسئولین شرکت و مدیران شرکتهای حمل و نقل و صاحبان شرکتهای زنجیره ای توزیع و انجمن صنفی جایگاه داران در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

مهندس بهرامی مدیراین شرکت در ابتدای جلسه ضمن اشاره به اینکه طرح برندسازی جز سیاستهای ابلاغی وزارت نفت به منظور چابکسازی شرکت و واگذاری خدمات اجرایی به بخش خصوصی می باشد هدف از اجرای این طرح را ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید ، دریافت ، حمل ، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدی‌گری توزیع فرآورده های نفتی به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان اعلام کرد.

این مقام مسوول با بیان اینکه اجرای این طرح مزیت هایی را برای بخش های ذیربط به دنبال خواهد داشت افزود : مهمترین مزیت این طرح ایجاد حس رقابت در بین شرکتهای زنجیره ای توزیع می باشد که این حس باعث خواهد شد جایگاههای عرضه سوخت خدمات متمایز و مطلوبتری به مصرف کنندگان ارائه دهند.

وی افزود : در مرحله اول اجرای این طرح ما در صدد هستیم که تا پایان سال ۹۶ با توجه به هدف گزاری های صورت گرفته به صورت روزانه ۳۰ درصد فروش بنزین و ۱۵ درصد فروش نفتگاز در قاموس شرکتهای زنجیره ای توزیع به مصرف کنندگان و مشتریان در سطح استان ارائه شود.

بهرامی مهمترین چالش پیش روی طرح را در سطح جایگاه‌ها ، وجود برخی ابهامات و پرسش‌های مالکین جایگاه‌ها و ناوگان حمل و نقل بیان کرد و ادامه داد: هیچ اجباری برای تحت پوشش رفتن این طرح نیست وقطعا در این جلسه برخی از این سئوالات از طرف مدیران و نمایندگان شرکتهای زنجیره ای توزیع پاسخ داده خواهد شد که امید است موثر واقع شود.

وی در بخشی از سخنان خود یکی از اصلی ترین موضوعات در بخش حمل و نقل را عقد قرار داد بلند مدت شرکت های زنجیره ای با شرکت های حمل و نقل بیان کرد و گفت : شرکت های حمل و نقل می توانند با عقد قراردادهای بلند مدت، امنیت شغلی و فعالیت را برای استمرار کار در این بخش ایجاد کنند.

بهرامی ضمن تاکید بر اینکه شفاف‌سازی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی همراه با تعامل و صداقت در بین ذینفعان از مهمترین عوامل موفقیت این طرح بوده و قطعا برپایی این گونه جلسات می‌تواند در بهبود شرایط موثر باشد از حاضرین خواست تا به منظور ایجاد همکاری ، تعامل و انسجام بیشتر با تشکیل جلسات مجدد با حضور مالکین مجاری عرضه، شرکت های حمل و نقل، شرکت های زنجیره ای توزیع و همچنین انجمن صنفی سعی بر بالابردن سرعت اجرای این طرح داشته باشند.

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری و همراهی تمامی تلاشگران این عرصه بتوان شاهد تحول دیگری در خصوص استقرار این سیستم و افزایش رعایت حقوق شهروندی با افزایش کیفیت ارائه خدمات باشیم.

در پایان نیز حاضرین درباره اجرای طرح شرکتهای زنجیره ای توزیع در منطقه و مزیت و مسایل پیش رو به سخنرانی پرداختند که مدیر و اعضای شرکت کننده در نشست پاسخ های لازم را در جهت هر بهتر اجرا شدن طرح ارایه دادند.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =