۰ نفر
۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۱
واژگونی یک نفتکش در جاده پلدختر

معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از واژگونی یک دستگاه تانکر حاوی مواد سوختی در جاده پلدختر به خرم آباد و حضور به موقع پرسنل محیط زیست و جلوگیری آلودگی رودخانه کشکان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، الهام برنا در این خصوص اظهار داشت: بعدازظهردیروز یک تانکر نفتکش حاوی 24 هزار لیتر نفت کوره در اثر سرعت زیاد وعدم کنترل آن توسط راننده در منطقه افرینه واژگون شده و باعث آلودگی محیط شد.

برنا گفت: با توجه به وجود چندین آبراهه در محل حادثه و احتمال ورود مواد نفتی به داخل رودخانه کشکان بلافاصله نیروهای محیط زیست شهرستان پلدختربا حضور به موقع در محل و بررسی ابعاد حادثه با هماهنگی با اداره راهداری شهرستان با ایجاد خاکریز در مسیر آبراهه ها از ورود مواد نفتی به داخل رودخانه کشکان جلوگیری نمودند.

الهام برنا بیان داشت: متاسفانه به دلیل نبود زیر ساخت مناسب حمل ونقل و نیز عدم توجه رانندگان هرساله میزان زیادی مواد نفتی در اثر واژگونی تانکرهای حمل مواد سوختی به منابع آبی و خاکی استان لرستان وارد می شوند که موجبات آلودگی محیط زیست را فراهم می آورند.

محمدی نژاد رئیس اداره محیط زیست پلدختر نیز در این خصوص اظهارداشت: بررسی اولیه جهت تعیین میزان خسارت وارده به محیط زیست انجام گرفته و میزان دقیق آن در بررسی های آتی مشخص خواهد شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =