شاهرخ شهنازی برای 4 سال دیگر دبیر کمیته ملی المپیک ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اعضای مجمع کمیته ملی المپیک یکبار دیگر غیرقابل باور بودن رفتارهای شان را به رخ کشیدند و این بار شرایط طوری باورنکردنی رقم خورد. شاهرخ شهنازی خلق الساعه و درست مثل 4 سال قبل دبیرکل کمیته ملی المپیک شد. او که 4 سال قبل در لحظه رای گیری انصرافش از حضور در انتخابات را پس گرفت و در شرایطی که همه فکر می کردند دبیرکلی به محمدرضا داورزنی می رسد ، توانست این گزینه را از پیش رو بردارد ف این بار هم پس از اینکه در دور اول ، آرایی مساوی با مهدی علی نژاد نامزد جوان رقیب و رئیس فدراسیون ووشو آورده بود ، با شروع رای گیری دور دوم نه تنها 4 رای دیگر که به این دو در دور اول نرسیده بود را جذب کرد که 6 رای از آرای علی نژاد هم به سوی او چرخید تا ناباورانه اتفاقی عجیب رقم بخورد.

شهنازی که از قدیمی های ورزش و رئیس پیشین پینگ پنگ است ، در 4 ساله گذشته به عکس همه دبیرکل های قبلی ، کارهایش تحت تاثیر برنامه های کاری کیومرث هاشمی قرار می گرفت و به نوعی بسیاری اعتقاد داشتند هاشمی جای ریاست بر کمیته المپیک دارد کار دبیرکلی را انجام می دهد. حالا با توجه به اینکه صالحی امیری با مشغله هایش به دبیرکلی نخواهد رسید ، باید دید ، چه اتفاقی در کمیته رخ خواهد داد. 

این نوع رای دهی مجمع که به نظر می رسید برای انتخاب رئیس هیچ گزینه دیگر و چاره ای نداشت شاید یک نوع مخالفت مدنی با گزینه ای باشد که مورد حمایت وزارت ورزش هم بود. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =