دبیر کل جهانی صلیب سرخ :دقت عمل استاندار کرمانشاه در ارائه آمارهای  زلزله ستودنی است

بازوند استاندار کرمانشاه با «الحاج اس سی» دبیر کل فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر دیدار و از ابراز همدردی وی با مردم زلزله زده کرمانشاه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استاندار کرمانشاه گفت : امداد و نجات صورت گرفته در زلزله کرمانشاه بینظیر بود. هلال احمر، مرکز اورژانس و هوانیروز در عملیات مشترک امداد و نجات عملکردی عالی داشتند.

بازوند گفت : پس از یک هفته اسکان اضطراری آسیب دیدگان به شکل مناسب تامین شد و طی دوماه آینده اسکان‌موقت نیز به پایان خواهد رسید.

وی افزود :همزمان با اسکان موقت، اسکان دائم را شروع کرده ایم و‌ طی برنامه ریزی انجام شده، سی هزار واحد مسکونی برای آسیب دیدگان خواهیم ساخت.

استاندار کرمانشاه همچنین گفت : زلزله کرمانشاه، یک رخداد وحدت آفرین بود و کار بینظیر مردم در کمک رسانی، در تاریخ زلزله ها، بی‌سابقه بوده است و مردم از این امتحان الهی با نمره بسیار عالی قبول و سربلند شدند. حضور تمامی مقامات عالیرتبه کشور در میان زلزله زدگان باعث دلگرمی مردم آسیب دیده شد که نقطه عطف آن حضور مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم بود و دولت با تمام توان به خدمترسانی به زلزله زدگان اهتمام داشته است.

" الحاج اس سی " دبیر کل فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر نیز گفت : دقت عمل و نظر استاندار کرمانشاه در ارائه آمارهای مختلف زلزله و حضور در میدان ستودنی است.


48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 732599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =