مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال غرب آسیا/ پایان کار نمایندگان ایران با پیروزی در تمام دیدارها

سایت فدراسیون تنیس نوشت:6 نماینده کشورمان مقابل حریفان خود در مسابقات مسابقات تنیس زیر 13 سال غرب آسیا به برتری رسید. ‌‌

در حالی رقابت های تنیس زیر 13 سال غرب آسیا از امروز به میزبانی جزیره کیش آغاز شد که نمایندگان کشورمان روز نخست را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در بخش انفرادی پسران ، آرتین نظری با نتیجه ( 0-6 و 0-6) شرزای از افغانستان را برد، آریو جوادی با نتیجه (2-6 و 2-6) مقابل ماجد جمول از سوریه به پیروزی رسید و ماندگار فرزامی با نتیجه (2-6 و 0-6) لینا کایال از سوریه را از پیش رو برداشت .

همچنین در سایر دیدارهای روز نخست ، امیر علی قوام در برابر حریف عراقی با نتیجه 2 بریک پیروز شد ، سامان رضاییان با نتیجه (3-6 و 2-6) بر حریف لبنانی خود غلبه کرد و یونس طلاور نیز به عنوان آخرین نماینده ایران با نتیجه ( 2-6 و 1-6 ) نماینده عراق را شکست داد تا کار نمایندگان کشورمان در روز نخست به کار خود پایان دهند. 

در این دوره از رقابت ها 10 تنیسور دختر و 16 تنیسور پسر از کشورهای سوریه، افغانستان، عراق، لبنان و ایران حضور دارند و به مدت 2 هفته در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش با یکدیگر به رقابت می پردازند.این رقابت ها از  20 لغایت 28 آذر ماه سال جاری در دو بخش دختران و پسران به میزبانی جزیره کیش برگزار می شود و در پایان تنیسورهای برتر هر هفته برای حضور در تیم منتخب غرب آسیا انتخاب و پس از آن به مسابقات سطح 2 آسیا اعزام می شوند.

در بخش دختران مشکات الزهراء صفی ، فاطمه سادات زنجانی، درسا چراغی و ماندگار فرزامی و در بخش پسران آریو جوادی، یونس طلاور، آرتین نظری، سامان رضائیان و امیر علی قوام حضور دارند .

شهرزاد شیخ صراف و  تونی آندروایچ به عنوان مربی و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی در تیم های ملی در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

یاد آور می شود: مدیریت این دوره از مسابقات بر عهده فرشاد صفتی و امیر صدری است و امین مهدویان داور نشان سفید کشورمان به عنوان سرداور حضور دارد. 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =