۰ نفر
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۶
نیکبخت: من استاندار همدان خواهم ماند

استاندار همدان گفت: من در خدمت نظام و دولت هستم، و قرار نیست از همدان بروم و حداقل برای یک سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌ام.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، استاندار همدان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام مطلب فوق افزود: اگر یک روز هم در همدان باشم فکر می‌کنم همیشه در این استان هستم در غیر این صورت کار‌ها به خوبی انجام نمی شود، پس باید احساس کنیم همیشه هستیم تا برای استان کار کنیم.

وی در ارتباط با حضور خود در استان همدان گفت: این موضوع که در چهار سال آینده در استان باشم یا نه دست من نیست و بنده سرباز نظام و دولت هستم و برای سرباز هر تصمیمی فرمانده بگیرد باید اطاعت کند.

نیکبخت با اعلام اینکه توسعه، تولید و اشتغال در این استان یکی از ضروریات مهمی است که باید در دولت دوازدهم نیز دنبال شود، تصریح کرد: ایجاد اشتغال از مهمترین برنامه ها در استان همدان است که در سالجاری نیز برای 19 هزار و 740 نفر شغل پایدار محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد این تعداد شغل قابل دسترسی است، خاطرنشان کرد: براساس اعلام مرکز آمار استان همدان جزو سه استان برتر در ایجاد اشتغال در کشور است.

استاندار همدان اظهار داشت: ایجاد 19 هزار شغل در استان همت همگانی می‌خواهد و همکاری دستگاه‌های اجرایی، مدیران، کارشناسان، بانک‌ها و استقبال از سرمایه‌گذاران را طلب می کند.

نیکبخت ادامه داد: در دولت یازدهم تلاش‌های خوبی در زمینه اشتغال شده و دولت همه توان خود را گذاشت تا مشکلات ایجاد شده در مسیر اقتصاد را حل کند چرا که قبل از دولت یازدهم اقتصاد آسیب زیادی دیده بود.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته 10 هزار نفر بیمه شده جدید در استان همدان ثبت شد، افزود: به تازگی مرکز پژوهش‌‎های مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در سال 94 رتبه کسب و کار استان همدان 24 بوده که در سال گذشته به رتبه 11 رسیده و ارتقا پیدا کرده است.

لازم به ذکر است، استان همدان بیش از یک هزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی را در خود جای داده است که در ابتدای شروع کار دولت یازدهم فقط 600 واحد فعال بود که با احیای 144 واحد تولیدی تعطیل در سال گذشته، یک هزار و 343 نفر در این مجموعه ها مشغول به کار شدند.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 692995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =