پیروزی تیم ملی امید مقابل بزرگسالان تاراز قزاقستان

دومین دیدار تدارکاتی شاگردان خاکپور در اردوی ترکیه با پیروزی پرگل به پایان رسید.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون، دیدار تیم ملی امید ایران مقابل تیم تاراز که در سوپر لیگ قزاقستان حضور دارد با نتیجه 4 بر یک به سود ملی پوشان امید به پایان رسید. گل های ایران همگی در نیمه نخست و توسط ارسلان مطهری (در دقیقه 2) علیرضا نقی زاده (در دقیقه 16) وحید حیدریه (در دقیقه 23) و محمدحسین کنعان زادگان (در دقیقه 27) به ثمر رسیدند.
همچنین در نیمه دوم که بارش باران قطع شده بود، در دقیقه 50 نیک نفس جانشین نبی زاده شد و 8 دقیقه بعد کادر فنی تیم امید 5 تعویض همزمان دیگر را نیز انجام داد که احمد نورالهی، علی کریمی، شاهین صادقی، حسین فاضلی و ارسلان مطهری از زمین خارج شدند و میلاد کمندانی، فرشید اسماعیلی، بهنام برزای، محمد نجات و احسان پهلوان به جای آنها به میدان آمدند.
در نیمه دوم محمد خاکپور -سرمربی و مجید صالح -مربی تیم ملی امید به بازی تک ضرب و استفاده از تمام نقاط زمین به بازیکنان تاکید می کردند و محمد مایلی کهن -مدیر فنی و مجتبی تقوی -مشاور فنی از جایگاه ویژه مسابقه را نظاره کردند.
همچنین کادرفنی تیم ملی امید ایران در دقیقه 75 سه تعویض همزمان دیگر انجام داد که طی آن محمدحسین مرادوند، صاحب محبی و وحید حیدریه از بازی خارج شدند و ایمان سلیمی، جلال عبدی و میلاد محمدی جایگزین آنها شدند.
لازم به ذکر است تک گل حریف ایران در دقیقه 78 به ثمر رسید.
گفتنی است تیم ملی امید در دومین دیدار تدارکاتی خود عصر امروز از ساعت 16 (به وقت ترکیه) به مصاف تیم ملی میانمار خواهد رفت.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =