شهروندان اردبیلی بدون واسطه با شهردار ارتباط برقرار کنند

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل گفت: شهروندان اردبیلی می‌توانند بدون واسطه و مستقیم در راستای حل معضلات و مشکلات شهری با شهردار اردبیل ارتباط مستقیم داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مجتبی لاله اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های جدید صورت گرفته از سوی روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری و فراهم شدن امکان برقراری ارتباط تلفنی، شهروندان می‌توانند مستقیم و بدون واسطه در راستای حل معضلات و مشکلات شهری با شهردار اردبیل ارتباط برقرار کنند.

وی با بیان این که دیدارها و ملاقات حضوری هفتگی مردمی شهردار اردبیل چهارشنبه ها از ساعت 16 عصر الی 18 در یکی از ساختمان مناطق چهارگانه 1-2-3-4شهرداری صورت می‌گیرد گفت: بدین وسیله شهروندان اردبیلی می‌توانند مشکلات و مسائل خود را با شهردار در میان بگذارند.

مدیر‌کل روابط عمومی شهرداری اردبیل ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های جدید؛ جهت تسهیل بیشتر ارتباط با شهردار اردبیل؛امکان ارتباط مستقیم تلفنی در روزهای چهارشنبه از ساعت 14 الی 16 برای عموم فراهم شده است و شهروندان می‌توانند از این طریق به بیان نظرات و مشکلات خود پیرامون مباحث شهری بپردازند.

لاله گفت: اینگونه دیدارها و ارتباط مستقیم برای رفع سریع مشکلات مردم در حوزه مسائل شهری رضایت بخش ارزیابی شده و با استمرار این ارتباط شهروندان در توسعه شهر اردبیل سهیم خواهند بود.

وی بیان کرد: شماره تلفن 33233585 به منظور ارتباط با دفتر شهردار اردبیل در اختیار همشهریان قرار دارد و امید است شهروندان اردبیل یاریگر شهردار اردبیل در توسعه و عمران شهری باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =