راه اندازی خزانه داری کل در دانشگاه آزاد

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: براساس اساسنامه این دانشگاه، باید خزانه داری کل ایجاد شده تا مدیریت دانشگاه بتواند به صورت آنلاین امور مالی را رصد کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی علی اکبر ولایتی در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به چگونگی و نحوه اجرای طرح های درآمدزا در جلسه گذشته شورای اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: جلسات شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه با هدف طراحی نقشه راه استراتژیک برای کاهش وابستگی به درآمدهای شهریه ای و ایجاد درآمدهای پایدار در سطح عالی برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در امور عمرانی و ایجاد شهرک های شفا (فناوری آزاد) گفت: توسعه این شهرکها راه حل مناسبی برای افزایش درآمدهای دانشگاه در چارچوب اقتصاد دانش بنیان به شمار می رود.

رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد با ارائه پیشنهادی درخصوص اضافه شدن کاربری سلامت به شهرک های شفا گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته، ایجاد شهرک های سلامت مورد توجه قرار دارد، پیشنهاد می شود بحث سلامت نیز به کاربری های شهرک شفا اضافه شود.

ولایتی ادامه داد: براساس اساسنامه این دانشگاه، باید خزانه داری کل ایجاد شده تا مدیریت دانشگاه بتواند به صورت آنلاین امور مالی را رصد کند.

وی با تاکید بر همکاری همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی با دولت، گفت: این دانشگاه بنا دارد با دولت در پروژه های مختلف علمی، پژوهشی و عمرانی نهایت تعامل و همکاری را داشته باشد.

42238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =