۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۸
دستگیری دو شرور سابقه دار در اردبیل

تسنیم نوشت: با حکم دادستانی و با مشارکت نیروی انتظامی دو شرور سابقه‌دار در اردبیل دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر عتباتی اظهار کرد: دو نفر شرور سابقه‌دار در شهرستان اردبیل که اقدام به سلب آسایش عمومی با اقدامات مجرمانه و نابهنجار کرده بودند با دستور دادستانی و همکاری و مشارکت پلیس امنیت نیروی انتظامی شهرستان اردبیل دستگیر شدند.

وی افزود: این افراد که با مصرف مشروبات الکلی اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم٬ اخلال در نظم عمومی٬ سلب آسایش مردم و تهدید با چاقو می‌کردند از مدتها پیش تحت تعقیب بودند که به محض شناسایی مخفیگاه آنها با دستورات لازم شبانه در دام افتادند.

عتباتی با بیان اینکه با صدور دستورات از دادستانی با قرار بازداشت موقت هر دو متهم روانه زندان شده‌اند و با شدت و قاطعیت تمام با این افراد برخورد می‌شود٬ تصریح کرد: این افراد مزاحمت‌های متعدد برای مردم ایجاد کرده بودند که بعضی اشخاص به دلیل ترس از این اشرار اقدام به شکایت نکرده بودند اما با پیگیریهای لازم این اشرار و مخلان نظم عمومی دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از برخورد قاطع و جدی با تمامی اراذل و اوباش و اشرار در اردبیل خبر داد و گفت: تلاش و جدیت بر این است تا با هماهنگی و مشارکت نیروی انتظامی تمامی اشرار و مخلان نظم و امنیت مردم را با پیگیریهای لازم دستگیر و برخورد قاطع با این افراد داشته باشیم.

وی بیان کرد: از عموم شهروندان اردبیلی درخواست می‌شود به منظور تامین امنیت و آرامش هر چه بیشتر در سطح شهر اردبیل در صورت مشاهده هر گونه شرارت و اوباش‌گری توسط افراد و اراذل و اوباش سریعا مراتب را به دفتر دادستانی اردبیل گزارش دهند تا اقدامات سریع و به موقع برای برخورد با این افراد انجام شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =