رضا قوچان نژاد روی خط برنامه نود رفت و با عادل فردوسی‌پور گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا قوچان نژاد كه اخیرا در لیگ هلند هت تریك كرده، در برنامه این هفته نود روی خط رفت و با عادل فردوسی‌پور صحبت كرد. قوچان نژاد در ابتدا گفت: تسلیت می‌گویم به هموطنان عزیزم بابت اتفاقات تلخی كه در ساختمان پلاسكو افتاد و امیدوارم خدا به خانواده‌های شهیدان قوت بدهد.

*ما داریم عادت می‌كنیم به موفقیت‌های شما. درباره وضعیت این فصل صحبت می‌كنی.

خدا را شكر الان در هلند هم خودم و هم علیرضا جهانبخش خیلی خوب كار می‌كنیم. از لحاظ تیمی، تیم ما خیلی قوی است. چهارشنبه با هم در جام حذفی بازی داریم. ضمن اینكه خودم و علیرضا در تیم جا افتاده‌ایم. با این هت تریك هم نتوانستیم بازی را ببریم. تا دقیقه 87 با نتیجه 3-2 جلو بودیم كه در یك دقیقه باختیم. افتخار می‌كنم به بچه‌های تیم كه توانستیم با قهرمان هلند این طوری بازی كنیم. با اینكه باختیم اما به بازی‌مان افتخار می‌كنم. امیدوارم همین راه را ادامه دهیم و آخر سال بین اول تا سوم جدول باشیم.

*در تیم، پنالتی نمی‌دهند بزنی؟

هفته قبل كه دو بر صفر بردیم، دو تا گل زدم. البته من به فكر خودم نیستم. باید پنالتی را من می زدم اما دادم بازیكنی كه دوست داشت گل بزند. متاسفانه گل نشد اما اشكال ندارد. فوتبال است. بعضی مواقع آدم خراب می‌كند. مهم این است كه امسال تیمی ساخته‌ایم كه خیلی هماهنگ هستیم و نتایج خوبی گرفته‌ایم.

*زبان فارسی‌ات خیلی بهتر شده.

بله از یك طرف درست است اما راستش را بخواهی اولین بار كه آمدم پیش شما با اشكان آمده بودیم. قبل از اینكه بیاییم پیش شما، ‌بچه ها خیلی ما را ترساندند. گفتند بهتر است نروی پیش فردوسی پور چون خیلی سوال می كند و از زبان فارسی شما ایراد می‌گیرد. خیلی ترسیده بودیم. گفتیم خدا نكند سخت بگیرد.

*اذیت كه نكردم؟

خب یك ساعت قبل از برنامه نشستیم التماس كردیم كه اذیت مان نكنید!

*احتمال دارد در فروردین ماه شما را بیاوریم اینجا و بدون هیچ ترسی بیایی صحبت كنیم. تیم ملی ما شرایط خوبی برای رفتن به جام جهانی دارد؟

بله. واقعا شرایط خوبی دارد. صدر جدول هستیم و 5 تا بازی هم داریم كه مطمئنم اگر همین طوری لژیونرها ادامه دهند، و همچنین بازیكنانی كه در ایران بازی می‌كنند زحمت بكشیم، می توانیم شرایط خوبی درست كنیم برای تیم ملی كه راحت به جام جهانی برسیم. واقعا تیم این پتانسیل را دارد. بچه های خوبی داریم. بازیكنان با كیفیتی داریم. از لحاظ كادر فنی چیزی نمی‌خواهد بگویم، كادر فنی خوبی داریم. به همه ما كمك كرده اند. از ما حمایت كرده اند. امیدوارم بتوانیم حمایت و كمك كنیم تیم ملی را. مخصوصا كادر فنی را.

43 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 627142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =