شکایت مردم از دستفروشان و فروشندگان دوره‌گرد در حال رسیدگی است و اقداماتی برای کاستن از مزاحمت‌های این کسب و کارها انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شکایتهای مردمی به سرویس مشکلات مردم و همچنین سامانه ثبت شکایات شهرداری، درباره سدمعبر دستفروشان و مزاحمتهای فروشندگان دوره گرد افزایش پیدا کرده است. شهرداری تهران نیز در مقابل، اقداماتی را برای کاستن از مزاحمتهای این کسب و کارها انجام داده.
در این رابطه معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح رفع سد معبر دستفروشان و فروشندگان دوره گرد در این منطقه خبر داد.
رضا مددی با اعلام این مطلب گفت: در راستاي حفظ بهداشت محيطي و به منظور رفاه حال شهروندان و رسيدگي به درخواستهاي آنان ، اداره خدمات شهري منطقه نسبت به رسيدگي پيام های 137 با موضوع رفع سد معبر دستفروشان وفروشندگان دوره گرد در سطح منطقه اقدام كرد.
او در ادامه گفت: عمليات پاکسازي ونظافت معابر، پاکسازي برچسب و پوستر، کاشت نشا در فضای سبز، اجراي طرح تفکيک پسماند خشک از مبداء درمجتمع هاي مسکوني بالاي 20واحد از دیگر اقداماتی است که از سوی نیروهای پرتلاش این معاونت انجام شده است.
معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به آموزش تفکيک پسماندهاي خشک از مبدأ گفت: مسئوليت پذيري و مشارکت تک تک شهروندان براي حفاظت از زمين پاک تنها راه پيشگيري از تخريب و آسيب بيشتر به محيط زيست است.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 681182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =