فرهنگستان فوتبال نوشت: آرنولد سیاستمدار ، ورزشکار و هنرپیشه سرشناس هالیوودی در بارسلون از علاقه‌اش به تیم محبوب این شهر گفت.

آرنولد شوارتزنگر، قهرمان پرورش اندام به تازگی گردهمایی‌ای را در شهر بارسلونا برگزار کرده و نام آن را Arnold Classic Europe گذاشته است. آرنولد در مصاحبه‌ای که روز شنبه انجام داد صحبت‌هایی را درباره این گردهمایی و علاقه‌اش به بارسلونا مطرح کرد.

به گزارش MundoDeportivo، آرنولد درباره اینکه چرا شهر بارسلونا را برای برگزاری Arnold Classic Europe انتخاب کرده است، گفت:
عاشق بارسلونا هستم. باعث افتخار است که بارسلونا از رویداد من میزبانی می‌کند و حضور در اینجا یک افتخار است. امروز صبح توانستم در شهر دوچرخه سواری کنم. برگزاری رویدادم را آغاز کردم و بارسلونا نقش مهمی در آن است. ما همه قاره‌ها را پوشش می‌دهیم و به این وسیله سعی می‌کنیم باعث پیشرفت مردم در زمینه تناسب اندام، سلامتی و پرورش اندام بشویم.

وی افزود: این رویداد هر سال بزرگ‌تر می‌شود و پرورش اندام از زمانی که من آن را آغاز کرده‌ام، پیشرفت کرده است. امروز (23 سپتامبر) 50 سال از اولین پیروزی من در پرورش اندام می‌گذرد. من جوان‌ترین پیروز مسابقه بودم و حالا این رویداد را سازماندهی کرده‌ام. تلاش می‌کنم ورزشکاران این رشته از من استفاده کرده و رشد کنند.

آرنولد درباره اینکه چرا فوتبال را رها کرد نیز گفت: فوتبال بازی می‌کردم اما استعدادم در پرورش اندام بود. هر کسی در چیزی استعداد دارد و می‌خواستم قهرمان جهان شوم. در وزنه برداری، پاورلیفیتنگ و پرورش اندام خوب بودم. همه انرژی و توانم را روی این ورزش گذاشتم و به کارم ادامه دادم.

آرنولد درباره مسی نیز گفت: مسی یک نابودگر در فوتبال است؛ می‌توانیم این را بگوییم. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =