برخی شهروندان در کامنت‌های خود گفته‌اند برخی دستفروشان تبدیل به مشکل برای تردد در شهر شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چندی پیش برخی کسبه خیابانهای اصلی تهران در اعتراض به سهم دستفروشان از بازارخود، دست به اعتراض زدند. این روزها در خطوط مختلف مترو هم دستفروشان انواع و اقسام کالاها را عرضه می کنند. به طوری که گزارشهای میدانی نشان می دهد برخی از اهالی روستاهای اطراف تهران با چیدن گیاهانی مانند پونه، خشک شده این گیاهان را در مترو به صورت لیوانی می فروشند.

برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم به این نوع ازعملکرد دستفروشان اعتراض دارند. یکی از مخاطبان در این باره نوشته: با سلام، به علت اهمال و بي قانوني شهردار قبلي تهران ،حضور دستفروشان در معابر شهر و واگن هاي مترو تبديل به يك بحران در شهر تهران شده و واقعا غير قابل تحمل و فاجعه بار شده، لطفا پيگيري كنيد اين وضعيت سرو سامان بگيرد.

این مشکل را با علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در میان گذاشتیم. سخنگوی شورای شهر گفت: نگاه ما به مقوله دستفروشی، نگاه "مشکل و آسیب" نیست، بلکه به عنوان یک فرصت به این مسئله نگاه می کنیم.

اعطا توضیح داد: در کمیسیون امور فرهنگی و اجتماعی شورای شهر در حال مطالعه طرحی هستیم تا وضعیت فعلی بهبود پیدا کند. امیدوارم این طرح برای اجرا به شب عید و بازار اسفندماه آماده شود.
46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =