کتاب «مارتین هایدگر» نوشته راینر روفینگ با ترجمه طالب جابری راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کتاب «مارتین هایدگر» نوشته راینر روفینگ به تازگی با ترجمه طالب جابری توسط نشر ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شده است. این کتاب یکی از عناوین مجموعه «فلسفه برای نوآموزان» است که توسط این ناشر چاپ می شود. نسخه اصلی این کتاب در سال ۲۰۱۳ چاپ شده است.

هایدگر یکی از چهره های معاصر فلسفه جهان است که در نظر برخی از فلاسفه مانند هانا آرنت، پادشاه پنهان فلسفه است و برخی دیگر هم به دلیل همکاری اش با ناسیونال سوسیالیست ها و حزب نازیسم، او را چهره ای موجه نمی دانند. دریدا، فوکو، آدورنو، بلومنبرگ و دلوز که همگی از متفکران معاصر هستند، با اشتیاق و به طور منتقدانه آثار هایدگر را بررسی کرده اند.

این کتاب، منبع مناسبی برای مطالعه هایدگر و کتاب پیچیده‌اش «هستی و زمان» است. آثار این متفکر به خاطر ساختار زبانی شان، جزو پیچیده‌ترین متن‌ها شمرده می‌شوند. بنابراین این کتاب، می‌تواند نقطه شروع کند و کاو افکار این فیلسوف برای جوانان و کسانی باشد که می خواهند آثار او را مطالعه کنند. این کتاب به همراه ساختار کمیک استریپ و مصورش، مطالب کوتاه و ساده‌ای دارد.

برخی از عناوین این کتاب به این شرح است: «برای چه باید زیست، برای چه باید مرد؟»، «همرزمی به نام یاسپرس»، «تفاسیر نادرست جهان»، «متافیزیک چیست؟»، «به سوی ناسیونال سوسیالیسم»، «هولدرلین شاعر شاعران»، و ...

این کتاب با ۱۵۹ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۱۱ هزار تومان منتشر شده است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =