فرماندار ارومیه در جلسه با کاندیداهای معترض به روند برگزاری انتخابات شوراها گفت: به سلامت انتخابات در ارومیه اطمینان کامل دارم.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، عباس حسن خاني در جلسه مشترك با جمعي از كانديداهاي معترض به روند برگزاری انتخابات شوراها گفت: ما امانت دار آرای ملت عزیز ايران و بخصوص مردم اروميه هستيم كه از بامداد تا نيمه شب ۲۹ ارديبهشت ماه پای صندوق های رای حضوري حماسي داشتند.
وی افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب تقویت امنیت نظام شد و نبايد با ايجاد شبهه در نتايج و روند برگزاري انتخابات، اراده جامعه را زير سوال برد.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: در حدود ۸۰۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت و بازرسي، وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان اروميه را بر عهده داشتند.
حسن خانی گفت: به دقت و سلامت انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اروميه اطمينان كامل دارم.
وی افزود: حدود ۸۰ درصد از عوامل اجرايي انتخابات را قشر فرهنگی و فرهنگيان عزيز تشكيل مي دادند كه همين امر مي تواند متضمن سلامت انتخابات باشد.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: اولویت اعلام نتایج با انتخابات ریاست جمهوری بود و به همین دلیل نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اروميه پس از نتایج ریاست جمهوری و با اندكی تاخير اعلام شد.
حسن خانی گفت: هیچ کمبود و محدودیت تعرفه ای در هیچ کدام از شعب اخذ رای شهرستان اروميه نداشتیم و اخذ رای از مردم تا آخرين لحظات ادامه داشت.
وی افزود: از تمامی عزيزانی که در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اروميه زحمت کشیدند تشکر ویژه دارم.
وی اضافه کرد: برخی از معترضین به روند برگزاری انتخابات بخصوص در برهه تبليغات، خودشان نيز تخلفات متعدد تبليغاتی داشتند، كه به مراجع ذيربط گزارش شده است.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: اعتراضاتی که به دست فرمانداری اروميه رسیده حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ما خودمان را در برابر تك تك آرای كانديداها مسئول مي دانيم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =