استاندار چهارمحال و بختیاری مبلغ 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی برای کمک به خانواده زندانیان استان کمک کرد.

قاسم سلیمانی دشتکی در همایش نسیم مهر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سال گذشته نیز 440 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به خانواده زندانیان چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرد.

وی تصریح کرد: تمامی مسئولان دستگاه های اجرایی موظفند در راستای کمک به خانواده زندانیان استان همکاری لازم را داشته باشند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: کمک نکردن به خانواده زندانیان احتمال افزایش جرم های بیشتر در بین خانواده ها و جامعه را افزایش می دهد، از این رو مسئولان باید زمینه جلوگیری از وقوع جرم و پیشگیری از شیوع آن را در جامعه نهادینه کنند.

وی گفت: ایجاد شغل برای زندانیان در محل زندان می تواند در راستای کاهش تکرار دوباره جرم پس از آزادی موثر باشد، به همین منظور مهارت آموزی حرفه ای به زندانیان بایستی در اولویت قرار گیرد.

سلیمانی دشتکی افزود: هیچ مسئولی در کشور علاقمند به وقوع جرم و زندانی شدن افراد نیست، اما رعایت قانون برای قشرهای مختلف جامعه باعث افزایش امنیت و ارتقای رضایتمندی عمومی خواهد شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: به منظور ارتقای وضعیت کمک به خانواده زندانیان، علاوه بر اعتبارات مالی به تفکر و اندیشه در بخش های مختلف نیازمندیم.

احمدرضا بهرامی تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان بودجه دولتی ندارد و با کمک خیران اداره می شود.

وی یادآور شد: البته در زمان فعالیت دولت یازدهم کمک های دولتی قابل توجهی به انجمن حمایت از زندانیان چهارمحال و بختیاری از محل های قانونی شده است.

در این نشست تعدادی از خیران چهارمحال و بختیاری کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به انجمن حمایت از زندانیان استان اهدا کردند.

همایش نسیم مهر چهارمحال و بختیاری به مناسبت پنجم خرداد روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان در شهرکرد برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =