مدیراجرایی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از تحویل شش دستگاه تخت همراه به بخش جدید خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، طوبی حسین زادگان در این خصوص گفت: در جریان اعلام نیاز بیمارستان کودکان تبریز مبنی بر ضرورت تهیه تخت همراه در بخش جدید خون و آنکولوژی، انجمن تسکین برای هموار کردن آسایش بیماران و خانواده های آنها اقدام به خریداری 12 دستگاه تخت همراه کرد.

وی افزود: با تامین اولین بودجه شش دستگاه تخت همراه را اسفند ماه سال 94 تحویل بیمارستان کودکان داد و شش دستگاه باقیمانده امروز در اختیار بیمارستان قرار گرفت.

حسین زادگان با بیان اینکه تخت های همراه با مشارکت شرکت سینا حمد آریا با 20 درصد تخفیف خریداری و در اختیار بیمارستان کودکان تبریز قرار گرفت، اظهار داشت: با توجه به نواقص موجود بخش جدید خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز، انجمن تسکین تجهیز هر بیشتر این بخش را در اولویت کاری خود در سال جاری قرار داده است.

مدیراجرایی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) در ادامه همچنین از خریداری شش صندلی همراه و خشک کن برقی جهت رفاه بیماران این بیمارستان خبر داد.

به گفته مدیراجرایی انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز، این مجموعه دومین جلسه خود را با خیران تبریز در 24 اردیبهشت ماه سال جاری در اتاق بازرگانی برگزار خواهد کرد که اهداف پیش روی این جلسه در راستای برنامه های حمایتی، درمانی و معرفی بیشتر این مجموعه غیر دولتی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =