مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید برای تکمیل هر چه سریع تر و با کیفیت تر واحدهای مسکن مهر‌ گفت: بیش از 46 درصد مجموع واحدهای مسکن مهر این استان در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است.

سید کمال الدین میرجعفریان در گفت و گویی اظهار کرد: بیش از 18 هزار و 122 واحد مسکن مهر در قالب قراردادهای سه جانبه و 2 جانبه در شهرهای بالای 25 هزار نفر و کمتر از آن استان ایلام احداث شده است.
به گفته وی از این تعداد واحدهای مسکن مهر تاکنون 14 هزار و 899 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده و 3 هزار و 234 واحد نیز باقیمانده است.
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام بیشترین واحدهای فاقد متقاضی را مربوط به شهرستان دهلران (شهر موسیان) و چند نقطه دیگر در سطح استان اعلام کرد و یادآور شد: از زمان اعلام واگذاری آزاد واحدهای مسکن در شهرستان دهلران و بخشی از واحدهای شهرستان دره شهر با وجود تلاش دولت برای به سرانجام رساندن این منازل، هنوز مشکلات آنها پا برجاست و مردم تمایلی برای خرید این واحدها ندارند.
میرجعفریان از اعطای تسهیلات 300 میلیون ریالی برای واگذاری این واحدها خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم با این اقدام تمایل متقاضیان برای خرید این واحدها، مشکل واحدهای مسکونی طرح مسکن مهر بدون متقاضی شهرهای دهلران، موسیان و بخش محدودی از شهرستان دره شهر حل شود.
وی گفت: هم اکنون و با پیگیری های که در سطح استان انجام شده، کلیه زیرساخت های لازم از قبیل آب، برق، گاز و آسفالت معابر در کلیه واحدهای مسکن مهر ایلام در حال انجام است.
میرجعفریان اضافه کرد: تلاش خواهیم کرد پرونده ساخت و سازهای مسکن مهر در این استان تا پایان امسال بسته و این مسکن ها به متقاضیان تحویل داده شود.
به گزارش ایرنا، 18 هزار و 122 واحد مسکن مهر در قالب تعاونی، سه جانبه، خود مالک و بافت های فرسوده در استان ایلام احداث شد که از این تعداد 14 هزار و 899 واحد تحویل متقاضیان شده و 3 هزار و 234 واحد نیز باقی مانده و تحویل نشده است.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =