در روز آخر تابستان، سخنان رئیس‌جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح و رونمایی از جدیدترین موشک‌های بالستیک ایرانی، بیش از سایر اخبار دیده شد.

در مهم‌ترین خبر امروز، سخنان روحانی به چشم می‌خورد که در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: قدرت نظامی خود را تقویت می‌کنیم و از کسی اجازه نمی‌گیریم. در این مراسم از  جدیدترین موشک بالستیک ایران هم رونمایی شد. همچنین ناگفته‌های جانشین فرمانده کل ارتش از بمباران تجمع نیروهای داعش و دستگیری ریگی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت و پربازدید شد.

در سرویس اقتصادی مردم می‌خواستند بدانند با 10 میلیون تومان چه خودروهایی می‌توان خرید؟ خبر پربازدید بعدی این بود که ثروتمندترین زن جهان فوت کرد. همچنین خبر پربازدیدی اعلام کرد بازار اجاره بها پاییزی شد.

در سرویس فرهنگی واکنش بازیگر «شهرزاد» به عکاسی مردم از اعدام قاتل آتنا اصلانی بیش از سایر مطالب دیده شد. همچنین خبر تاسف باری اعلام کرد نادر گلچین درگذشت. گزارشی از پایان حواشی ممنوع‌التصویری فاطمه معتمدآریا در تلویزیون هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه مخاطبان قصد داشتند بفهمند علت مرگ ۷۴ درصد ایرانی‌ها چیست؟ در مصاحبه پربازدیدی هم یک حقوقدان گفت: مسئولان جمع‌آوری کودکان کار، فکری هم برای فقر این خانواده‌ها کرده‌اند؟ در این سرویس توصیه نجفی به پایتخت‌نشینان و رونمایی از برنامه شهرداری برای کاهش سرفاصله‌های قطارهای مترو به 3 دقیقه هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین‌الملل پربازدیدترین مطلب به فرمان جدید ترامپ علیه کره‌شمالی اختصاص داشت. پس از آن گزارش پربازدیدی از ترافیک ملاقات‌‌ها و جلسات ظریف در نیویورک مورد استقبال مردم بود و پاسخ کره‌شمالی به تهدیدهای ترامپ هم پربازدید بود.

در سرویس طنز هم اولین واکنش پنگوئن‌ها به نتانیاهو! دیدنی بود.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =