مدیر شعب بانک مسکن استان از بخشودگی بخشی از جرایم مطالبات غیرجاری مشتریان این مدیریت در صورت تسویه بدهی معوق خود خبر داد.

علی اصغر نادری در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در اهواز اظهار كرد: به منظور مساعدت به مشتریانی كه دارای اقساط معوق هستند، این بانك در قالب اجرای طرحی با عنوان «همت 2» از ابتدای مهرماه امسال، درصدی از جرایم مطالبات غیرجاری مشتریان این بانك را در صورت تسویه بدهی غیر جاری خود می بخشد.

وی ضمن توصیه به مشتریان برای استفاده از مزایای این طرح و مدت محدود اجرای آن عنوان كرد: از افرادی كه دارای اقساط معوق هستند؛ انتظار می رود، ضمن مراجعه به شعبه پرداخت كننده تسهیلات خود، از مزایای مطلوب این طرح بهره مند شوند.

مدیر شعب بانك مسكن استان خوزستان گفت: در قالب طرح «همت 2»، در مدت تعیین شده همچنین امكان تغییر نام مدیون و انتقال تسهیلات به غیر، بدون پرداخت درصدی از مانده بدهی فراهم شده است.

نادری با اشاره به مزایای «سپرده رها» در بانك مسكن افزود: امكان فك رهن از وثائق ملكی در قبال سپرده بلند مدت موسوم به رها نیز فراهم شده است؛ به این صورت كه مشتریانی كه در قبال دریافت تسهیلات، ملك خود را در رهن بانك قرار داده اند، بدون نیاز به تسویه بدهی خود و فسخ تسهیلات می توانند ضمن مراجعه به شعبه پرداخت كننده تسهیلات و افتتاح سپرده رها، نسبت به فك رهن از وثیقه ملكی اقدام نمایند.

وی ادامه داد: از دیگر مزایای سپرده رها، اختصاص سود بلند مدت به آن است كه در حال حاضر 15 درصد محاسبه می شود.

گفتنی است؛ بانك مسكن استان خوزستان پرداخت بیش از 28درصدتسهیلات بانكی كل استان را به خود اختصاص داده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710724

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =