مهر نوشت: گروه تئاتر «واچیک» با همکاری گروه تئاتر «ایرانیان ونکوور» نمایش عروسکی «غروب در دیار غریب» بهرام بیضایی را با کارگردانی طوفان مهردادیان در شهر ونکوور کانادا به صحنه می‌برد.

گروه تئاتر «واچیک» در روز ۲۳ ماه آوریل (چهارم اردیبهشت) با همکاری گروه تئاتر ایرانیان ونکوور، اپیزود اول از سه گانه عروسکی به نویسندگی بهرام بیضایی با عنوان «عروسک‌ها» را به کارگردانی طوفان مهردادیان در تماشاخانه پرزنتیشن هاوس ونکوور روی صحنه برد.

گروه «واچیک» پنجشنبه ۲۵ آبان (شانزدهم نوامبر) اپیزود دومِ سه گانه نمایش عروسکی بهرام بیضایی با عنوان «غروب در دیار غریب» را در «پال استودیوی» ونکوور در قالب دو اجرا به صحنه می‌برد.

این گروه با همراهی هنرمندان و بازیگرانِ ایرانی شهر ونکوور، تصمیم گرفت که تمامی عوایدِ حاصل از نمایش را برای کمک به زلزله زدگانِ استانِ کرمانشاه اختصاص دهد.

«غروب در دیار غریب» به کارگردانی طوفان مهردادیان در ساعتِ ١٩٣٠ به وقت ونکوور اجرا می‌شود و در این نمایش ماهان آل داوود، محمدرضا بهار، رضا راد، الناز رضایی، مهسا قراگزلو، ایمان کربلائیان، ارمغان کشمیری، پریا نظری، ترکان واحدی رجبی، محمد ضیا یزدانی و آرزو خسروی حضور دارند.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =