برگزیدگان نخستین جشنواره ملی فیلم امید روز سه‌شنبه پنجم دی ماه ۱۳۹۶ در مراسمی با حضور مسئولان و هنرمندان ملی و استانی در سالن همایش‌های هلال احمر یزد معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، در این مراسم فیلم کوتاه «کوزمک» به کارگردانی علی‌رضا سلمان‌پور و یونس طراحی از تبریز جایزه بهترین فیلم داستانی به عنوان امیدبخش‌ترین فیلم با نگاه دینی، دیپلم افتخار و جایزه ویژه هیئت‌داوران بخش معرفت نخستین جشنواره ملی امید را به صورت مشترک با فیلم «به کجا می‌رویم» ساخته رضا مجلسی از استان گیلان از آن خود کرد.

فیلم کوزمک به تهیه‌کنندگی جعفر شکوری و کارگردانان آن که در بستر دریاچه ارومیه تولید شده پیش از این در بسیاری از جشنواره‌های ملی و بین‌المللی علاوه بر حضور موفق، جوایز مختلفی را نیز کسب کرده است.
همچنین در بخش غیرحرفه‌ای و مردمی، محمد زارع از تبریز و استان آذربایجان‌شرقی برای فیلم «انسان یا نوعی هیولا» و نیلوفر افراز از یزد برای فیلم «حال همه ما خوب است» مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این جشنواره همچنین از سعید پورصمیمی، فرهاد ورهرام و حین روشن‌بخش یزدی به عنوان سه هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون مورد تجلیل قرار گرفتند.
نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید با هدف ارتقای فرهنگ و دانش عمومی در مدیریت بحران، از ۲ الی ۵ دی‌ماه امسال به میزبانی شهر یزد برگزار گردید.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 741293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =