سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در خصوص تحولات اخیر عراق، گفت: ملت و ارتش عراق در مبارزه با تروریست ها پیروز میدان خواهند بود.

به گزارش ایرنا ، ˈمحسن پاک آیینˈ روز شنبه در گفت و گو با شبکه تلویزیونی ˈآ تی ویˈ، افزود: جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن جنایات فجیع تروریست ها در عراق و نیز ابراز خرسندی از وحدت و یکپارچگی مردم این کشور در مبارزه با تروریسم و خشونت، مسئولیت نهادهای بین المللی و کشورهای صلح دوست جهان را برای مبارزه با تروریسم و خشونت یادآوری کرده و امیدوار است جامعه جهانی با محکومیت اقدامات داعش و دیگر گروه های تروریستی در عراق، متحدانه عمل نماید.
وی تاکید کرد: در این مسیر، جمهوری اسلامی ایران نیز تمامی تلاش های خود در حوزه بین المللی و منطقه ای را برای مقابله با اقدامات تروریستی و افزایش خشونت در عراق به کار خواهد گرفت.
سفیر به گفت و گوی وزیر امور خارجه کشورمان با دبیرکل سازمان ملل، سازمان همکاری اسلامی و وزرای خارجه کشورهای ترکیه، قطر و امارات در این زمینه اشاره و بر ضرورت وحدت اسلامی، اقدام مشترک و هماهنگ در مقابله با تروریسم و حمایت از دولت و ملت عراق در برابر موج رو به رشد تروریست ها تاکید کرد.
وی گفت : ما از این که بسیج مردم عراق و عشایر آن کشور در حمایت و کمک ارتش توانسته است اقدامات تروریستی را سد کند، خرسندیم و ملت عراق را به وحدت و یکپارچگی برای مقابله با تروریست ها دعوت می کنیم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 360860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =