ایرنا نوشت:

رییس بنیاد امید ایرانیان، در واکنش به برخی اظهارنظرها به پیاده روی وزیر امور خارجه کشورمان با جان کری، گفت: تندروها موضوعات جزئی را مطرح می کنند تا موضوع اصلی و موفقیت در مذاکرات 1+5 تحت الشعاع قرار گیرد.

محمدرضا عارف روز پنجشنبه در حاشیه کنگره حزب مردمسالاری در جمع خبرنگاران این مطلب را بیان کرد و گفت: نیازمند اجماع درونی هستیم؛ ما یک انسجام درونی داریم برای آنکه در مذاکرات با دست برتر جلو برویم.

او گفت: از همه می خواهیم به حواشی نپردازند چرا که اصل، «پیروزی در مذاکرات» است و باید به این مهم توجه شود.

رییس بنیاد امید ایرانیان درباره دیدار خود با نایب رییس مجلس آلمان و حواشی که از سوی عده ای مطرح شد نیز، گفت: دیدار من به درخواست رسمی مجلس شورای اسلامی و با هماهنگی وزارت امور خارجه انجام شد که دیدار بسیار خوبی هم بود.

عارف گفت: سخنان نایب رییس مجلس آلمان در امور داخلی کشور دخالت نداشته و به عنوان مهمان حرف زده و من هم پاسخ او را داده ام.

او گفت: متاسفانه برخی افراد بدون توجه به پاسخ ها، صبحت های وی را مطرح می کنند که در نهایت بی تقوایی است.

رییس بنیاد امید ایرانیان درباره برنامه اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس هم گفت: برنامه جدی داریم و امیدواریم اکثریت مجلس را به دست آوریم.

این فعال اصلاح طلب در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه به نظر شما کاندیداهای اصلاح طلب و اصول گرا دقیقاً چگونه باید با فتنه مرزبندی داشته باشند؟ گفت: ما همان نظر مقام معظم رهبری را قبول داریم و باید دقیقاً طبق قانون عمل شود و با شخصی که محکوم شده باشد باید مرزبندی داشت، ولی نباید سلیقه ای عمل شود.

عارف ادامه داد: این دقیقاً مثل اتهام ضد ولایت فقیه است که به اصلاح طلبان می زدند حالا از این عبور کرده اند و اتهام فتنه می زنند. خواهش می کنیم از این چما ق هایی که معیار ندارد استفاده نشود.

 

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 397692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =