اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال برای دوره جدید انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته اعضای هیئت مدیره استقلال برای دوره جدید معرفی شدند و این فهرست اسامی، حاوی نکته خاصی برای این تیم بود.

حسن زمانی که فصل قبل هم در هیئت مدیره باشگاه حضور داشت، برای فصل آینده هم در سمت خود ابقا شد. زمانی طی فصل گذشته بیشترین چالش را با کادرفنی و شخص علیرضا منصوریان داشت و با مصاحبه های گاه و بی گاه خود تیم را با حواشی متعددی مواجه می کرد.

کار به جایی رسیده بود که منصوریان از زمانی خواست روزه سکوت بگیرد و زمانی هم می گفت هرگاه تشخیص دهد صحبت خواهد کرد. این عضو همیشه شاکی هیئت مدیره، از پایگاه خاصی هم برخوردار نبود. نه میان سایر اعضای کادر مدیریتی باشگاه و نه در میان بازیکنان و هواداران. موضع کادر فنی هم مشخص بود. به غیر از منصوریان، سایر اعضای کادر فنی مثل محمد خرمگاه هم در مصاحبه های خود از عملکرد و حرف های زمانی انتقاد می کردند با این حال او دست از صحبت های انتقادی اش علیه شخص سرمربی برنمی داشت.

امید منصوریان به این بود که با انتخاب عضو های جدید، دیگر خبری از حسن زمانی در هیئت مدیره باشگاه استقلال نباشد. نام زمانی برای منصوریان مترادف انتقاد و چالش است و او ترجیح می داد تا لیگ هفدهم را بدون دشمن داخلی آغاز کند. امیدی که خیلی زود بر باد هوا رفت زیرا نام زمانی در کنار نام هایی نظیر قریب و افتخاری به عنوان اعضای هیئت مدیره استقلال معرفی شد تا بازهم منصوریان مجبور باشد خود را برای شنیدن انتقادات تند و تیز این عضو هیئت مدیره آماده کند!

 

 

254 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 680433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =