دلیل نپیوستن صیادمنش به گالاتاسرای فاش شد

دلیل نپیوستن مهاجم تیم فوتبال زیر ۱۷ سال کشورمان به گالاتاسرای فاش شد.

به گزارش تسنیم، روز گذشته (سه‌شنبه) اخباری در رسانه‌های ترکیه‌ منتشر شد مبنی بر اینکه اللهیار صیادمنش، بازیکن تیم زیر 17 سال ایران وارد شهر استانبول شده تا قراردادی را با باشگاه گالاتاسرای منعقد کند، هرچند در ادامه سایت روزنامه «یِنی شفق» ترکیه با تکذیب خبر سفر این بازیکن 16 ساله به استانبول خبر داد که تصویری که از صیادمنش در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده مربوط به قبل و زمانی است که مذاکره طرفین به نتیجه نرسیده بود.

بر اساس گزارش روزنامه «ملیت» ترکیه، مدیر برنامه‌های صیادمنش پس از مذاکره‌ای که با نمایندگان باشگاه گالاتاسرای داشت، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت که «با گالاتاسرای به توافق رسیدیم»، که همین علنی کردن توافق بین طرفین سبب می‌شود تا این باشگاه ترکیه‌ای قید خرید این بازیکن ایرانی را بزند.

در ادامه گزارش«ملیت» آمده است؛ براساس قوانین فیفا، باشگاه‌ها نمی‌توانند با بازیکن غیربومی زیر 18 سال قرارداد امضا کنند و از آنجایی که به نوعی توافق طرفین برای عقد قرارداد علنی شده بود، گالاتاسرای برای اینکه توسط فدراسیون جهانی فوتبال مجازات نشود، قید خرید اللهیار را زد، این در حالی است که گالا او را برای حضور در تیم زیر 21 سال خود در نظر داشت.

اللهیار و مدیربرنامه‌هایش پیش از این به شهر استانبول سفر کرده بودند و مذاکراتی را هم با مدیران باشگاه گالاتاسرای داشته‌اند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =