عمیق‌ترین ایستگاه مترو تهران در جنوب‌غرب پایتخت/ ایستگاه رودکی راه‌اندازی می‌شود

شهرداری تهران اعلام کرد بزرگترین و عمیق‌ترین ایستگاه متروی شهر تهران در محله بریانک منطقه 10راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدتها پس از آنکه اعلام می شد مترو تجریش با 51 متر عمق و داشتن 30 دستگاه پله برقی، عمیق ترین مترو تهران است، امروز شهرداری پایتخت اعلام کرد در جنوب غرب شهر، مترو عمیق تری به بهره برداری رسیده است که از ایستگاه مترو تجریش هم بزرگتر است. این خبر از آن رو اهمیت دارد که در جنوب غرب تهران، همیشه یکی از اصلی ترین مشکلات مردم، بحث ترافیک گره خورده منطقه بریانک، سلسبیل و خروجی تونل توحید به سمت جنوب است.

شهردار منطقه 10 در حاشیه بازدید از ایستگاه متروی بریانک از راه اندازی و فعالیت این ایستگاه به عنوان بزرگترین و عمیق ترین ایستگاه متروی شهر تهران خبر داد.

عباس بابازاده با اشاره به اهتمام مدیریت شهری در توسعه حمل و نقل عمومی با راه اندازی خطوط مترو گفت: عملیات جهادی اجرای خط 7 مترو در منطقه 10 با احداث ایستگاه های بریانک، کمیل و رودکی اجرایی شد.

او افتتاح بزرگترین و عمیق ترین ایستگاه متروی شهر تهران را در منطقه از دیگر اقدامات شایسته و درخور مدیریت شهری برشمرد و گفت: در چند روز اخیر ایستگاه بریانک به عنوان عمیق ترین ایستگاه تهران با نصب 111 پله به مرحله بهره برداری رسید. همچنین ایستگاه کمیل نیز به صورت روزانه فعال است.

او یادآور شد: ایستگاه رودکی در مرحله پایانی تجهیز است و به زودی راه اندازی می شود.

46231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =