مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان به همراه مدیران مربوطه ضمن نشست با داشنجویان و رئیس شورای واحد صنفی از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه سمنان بازدید نمودند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در این نشست صمیمی سید عباس دانایی فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش 16 آذر روز دانشجو با اشاره به ضرورت تحقق اهداف دانشگاه در زمینه تولید علم و نیروی انسانی توانمند علمی بیان داشت بی شک توسعه کمّی و کیفی خوابگاه های دانشجویی از جایگاه ویژه ای نزد مسوولان برخوردار است.
وی وجود یک محیط خوابگاه سرشار از شور و نشاط را منشاء تاثیرات مثبت فراوان بر روحیه و عملکرد دانشجویان عنوان و بر لزوم مشارکت دادن دانشجویان در مدیریت امور خوابگاه و استفاده از نظرات آنان در مورد مسائل مربوط به خوابگاه ها تاکید و تحقق این امر را عامل مهمی در ایجاد رضایت و نشاط دانشجویان در فضای خوابگاه ها دانست و افزود سالن های ورزشی خوابگاه، کتابخانه و سالن مطالعه، امور مذهبی- فرهنگی، مسجد و مراسمات مذهبی و برنامه های تفریحی اموری هستند که می توان مدیریت آن ها را به خود دانشجویان سپرد.
فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان با بیان اینکه مسوولان با حضور در بین دانشجویان، تلاش می کنند زمینه را برای آرامش و آسایش دانشجویان در خوابگاه فراهم کنند ، تشکل های دانشجویی در دانشگاه و فعالیت داشجویان در قالب این تشکل ها و در محور های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی را در اعتبار بخشیدن به شخصیت دانشجویان خوابگاها را حائز اهمیت دانست.
دانایی از تحصیل 12 هزار دانشجو در این مرکز از ظرفیت 3 هزار نفری خوابگاه دانشگاه سمنان جهت تامین اسکان دانشجویی خبر داد و بر لزوم فراهم نمودن برگزاری تورهای سمنان گردی برای دانشجویان تاکید نمود.
در ادامه رئیس شورای صنفی دانشجویی دانشگاه سمنان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرماندار و سایر مسئولین در خوابگاه دانشجویی دانشگاه سمنان در خصوص اتاق های خوابگاه، برخی از نکات مهم در زندگی خوابگاهی و بررسی امکانات خوابگاه ها به بیان مسائل مربوطه ، مشکلات، نیازها و دغدغه های خود در شورای صنفی پرداخت و از حل بسیاری از مشکلات طی چند سال گذشته تا کنون در امر رفاهی دانشجویان خبر داد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 733623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =