بهره های بانکی مصیبتی بزرگ برای کشور

رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به بهره‌های بانکی که یک مصیبت بزرگ برای کشور و استان است، گفت: بدرفتاری برخی مدیران استانی جای تاسف دارد!

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، صمد حسن‌زاده صبح امروز در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد، اظهار کرد: بدرفتاری برخی از مدیران جای تاسف دارد ضمن این که به همه احترام خاصی قائل هستیم ولی شایسته نیست بابعضی از رفتارهای تند مانع پیشرفت اقتصادی کشور واستان می‌شوند.
وی بابیان اینکه از بی توجهی مسئولان به این همایش‌ها گله مندیم ادامه داد: چطور می‌شود وزیری که دو ماه قبل درخواست حضور همایش را داده‌ایم نتوانسته یک نیم‌روز وقت گذاشته در مراسم حضور نداشته است.
وی گفت: طی گفت وگو با یکی از اقتصاددانان کشورشنیدم که یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مدرک به دوش آماده مهاجرت هست حال ما با چه زیرساختی می‌خواهیم صادرات غیرنفتی را نداشته باشیم.
وی با تاکید به اینکه امروز دنیا از تولید کنندگان حمایت خوبی کرده و ارزش خاصی به آنها قائل است افزود: در بودجه سال ۹۷ که سرفصل‌ها به اطلاع مردم رسیده متاسفانه میبینیم هیچ رقم و ارزشی مسئولین برای تولید کنندگان قائل نشده اند .
حسن‌زاده بیان کرد: در این همایش پنج نفر از مدیران که تلاش ارزنده در این شرایط بداقتصادی انجام داده و توانسته‌اند صادرات میلیاردی داشته باشند و از چند نفر نیز به عنوان برترین‌های صادرات استان قدردانی می‌شود.
وی ادامه داد: از حضور نماینده ولی فقیه، استاندار آذربایجان‌شرقی خوشحالیم چراکه می‌خواهیم به این مشکلات گوش کنند زیرا اگر خواستار توسعه صادرات هستیم باید زیر ساخت ها تعیین و شفاف سازی شوند.
وی با اشاره به اینکه صحبت‌ها و موافقت‌های هسته‌ای کارهای کوچکی نبوده که دولت انجام داده ادامه داد: امیدواریم رفاه اجتماعی در کنار اقدامات دیگر نیز افزایش یابد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =