برترین های کنکور ۹۶ در سقز تجلیل شدند

صبح امروز جشنواره ره یافتگان کنکور با تجلیل از برترین های کنکور سال ۹۶ به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سقز، صبح امروز با حضور فرماندار و معاونین وی، شهردار و اعضای شورای شهر، مدیریت آموزش و پرورش، فرهنگیان و خانواده های دانش آموزان از برترین های کنکور سال۹۶ و معلمان نمونه سطح مدارس شهرستان در سالن آموزشکده فنی و حرفه ای تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم دکتر محمد کرمی عضو شورای اسلامی شهر سقز، گفت: تربیت نیروی های انسانی پایه اساسی توسعه هر جامعه ای است که هر هزینه و تلاشی در این زمینه نتیجه مثبتی در بر خواهد داشت.

وی افزود: اعضای شوارای اسلامی شهر سقز دوره پنجم در حد توان از هیچ تلاشی برای توسعه فعالیت های فرهنگی و ارج نهادن به فعالین این حوزه دریغ نخواهد کرد.

دکتر کرمی بیان داشت: یکی از وظایف شورا توجه به حقوق شهروندان است و شورای شهر و شهرداری سقز در این راستا تمامی توان خود را به کار خواهند گرفت.

وی کسب رتبه های برتر کنکور توسط دانش آموزان پرتلاش سقزی را به فال نیک گرفت و از زحمات و تلاش مجموعه آموزش و پرورش تشکر و قدر دانی نمود.

‍ سپس مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز ضمن تقدیر و تشکر از شورای شهر و شهرداری سقز و سایر مسئولان، تلاش در راستای تقویت پایه های اساسی برای موفقیت روز افزون دانش آموزان را یک ضرورت اساسی دانست.

وی بیان داشت باید دانش آموزان بر توانمندی خود، حمایت خانواد و مدرسه تکیه نمایند و باید بدانند آینده جامعه در دست آنهاست و میطلبد تمامی تلاش و همت خود را برای توسعه و آبادانی این دیار بکار گیرند.

‍ ‍ فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در جشنواره ره یافتگان کنکور ۹۶ از زحمات کلیه دست اندرکاران حوزه آموزش و پرورش که در راستای پرورش و تربیت نخبگان این جامعه تلاش نموده اند و افتخاری برای استان و شهرستان را کسب نموده اند، قدر دانی نمود.

مهندس ورمقانی اظهار داشت: جایگاه شهر فرهنگی سقز بالاتر از این است و باید تعداد بیشتری رتبه های برتر را کسب می کردند. لذا باید تلاش نمود، استعداد های درخشان این جامعه را پویاتر و بالفعل گردد.

وی از فعالیت های اعضای شورای شهر و شهرداری سقز در راستای امور فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با توجه به محدودیت های مالی، تشکر نمود.

وی افزود: فرمانداری سقز نیز با هدایایی از برترین های کنکور ۹۶ تجلیل خواهد نمود و امید است در آینده این عزیزان بتوانند دلسوزان واقعی جامعه ما باشند.

ورمقانی بر ادامه برگزاری چنین جشنواره هایی در سال های آینده تاکید و گفت: باید معلمان عزیز به عنوان مشاوران امین برای موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان و کسب افتخارات بیشتر برای شهرستان تلاش بیشتری نمایند.

فرماندار سقز گفت: آموزش و پرورش و نیروی انسانی کارآمد اساسی ترین رکن توسعه هر جامعه است و انسان های دانا و متخصص می توانند موانع پیش روی توسعه را بردارند و پله های ترقی را طی نمایند.

‍ ‍ در ادامه شهردار سقز به تاثیرات معلمان و مدیران دلسوز بر روند موفقیت آمیز تحصیلی دانش آموزان اشاره و گفت: تشویق و مشاوره معلمان می تواند انگیزه ای مضاعف در شکوفایی استعدادها و توانایی دانش آموزان داشته باشد.

دکتر چیا صالحی بابامیری با اشاره به اینکه صرفا قبولی در کنکور و دانشگاه هدف نیست، اظهار داشت: باید برای رسیدن به هدف واقعی تلاش و همت بیشتری نمود و از تمامی ظرفیت ها بهره گرفت.

وی افزود: دنیای امروز دنیای رقابت است و دانشجویان باید تلاش کنند از تمامی امکانات و ظرفیت های دانشگاه برای رسیدن به اهداف و آرزو هایشان بهره گیرند.

شهردار سقز اظهار امیدواری نمود که در سال های آتی شاهد موفقیت هر چه بیشتر دانش آموزان عزیز شهرستان و کسب رتبه های بهتری در کنکور سراسری باشیم.

در پایان مراسم از معلمان نمونه مدارس سطح شهر و برترین های کنکور ۹۶ تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است: جشنواره ره یافتگان کنکور( ویژه تجلیل از برترین های کنکور سال ۹۶) با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =