بیلیارد؛ تنها هیئتی که کمک هزینه آموزش مربیگری پرداخت می‌کند

رییس هیات بولینگ و بیلیارد استان گفت:اولین کار هیئت تمرین بانوان و کلاسهای توجیهی بود و این هیئت تنها هیئتی است که برای رفتن بانوان و آقایان به کلاس مربیگری کمک هزینه پرداخت می کند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،رضا طولابی افزود:در این دوره با مشارکت بازوان توانمند هیئت بیلیارد استان بهرامی، محمدزاده و...برای دومین بار در عرض یکسال در خرم آباد مسابقات برگزار کنیم.
طولابی با اشاره به اینکه فدارسیون عملکرد یکساله،کلاس ها و اعزام ها را بررسی کرده، گفت:خوشبختانه لرستان با یک سال کار کردن از رتبه بیستم به هشتم در رنکینگ فداراسیون رسیده است که حرکت امیدوار کننده ای است.
رییس هیئت بولینگ و بیلیارد استان موفقیت را فقط مختص خود عنوان نکرد و افزود:بر اساس اعتقادم این موفقیت حاصل تلاش،استمداد از خرد جمعی و تلاش تیم است و هرگز یک شخص به تنهایی در هیچ رشته ای موفق نمی شود.
رضا طولابی ادامه داد: صعود تیم از رتبه بیستم به هشتم را مرهون تلاش جامعه بیلیارد ،دوستان آموزش و پرورش اعضا ،اصحاب رسانه و مربیان پر تلاش است.
وی تصریح کرد:البته جایگاه هشتم راضی کننده نیست و هزینه های کلاس ها،مربیگری و اعزام ها سنگین است ولیکن علی رغم مشکلات مالی و کمبود اعتبار طی سال گذشته توسط حمایت اسپانسرهایی تیم حمایت شد.
رییس هیئت بیلیارد استان تاکید کرد:اگر با حضور کریمی در مسند اداره ورزش و جوانان استان و نگاه عمیقشان به ورزش اندکی از مشکلات مالی تیم برطرف شود،جهش خیره کننده ای خواهیم داشت.
وی در خاتمه گفت:از اداره ورزش و جوانان انتظار داریم همینطوری که پیش از این حمایت کردند، ادامه پیدا کند و ناگفته نماند این رشته رشته ای نوپاست و اگر حمایت کنید در آینده ای نزدیک لرستان در این رشته شاهد کسب موفقیت های چشمگیری خواهد بود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =