ایرنا نوشت:

مهماندار یک هواپیمای آمریکایی از دادن یک قوطی نوشابه به یک زن مسلمان با این توجیه که او ممکن است از آن بعنوان اسلحه استفاده کند خودداری کرد واین مسئله موجب خشم واعتراض مسافران و تصمیم آن ها به بایکوت کردن این شرکت مسافربری آمریکایی شد.

به گزارش ایرنا، روز یکشنبه یک زن آمریکایی مسلمان بنام طاهره احمد درحالی که با هواپیمای شرکت 'یونایتد ایرلاینز' برای شرکت در کنفرانسی از شهر شیکاگو عازم واشنگتن بود از مهماندار هواپیما خواست یک قوطی نوشابه دربسته به او بدهد و مهماندار با این توجیه که اوممکن است از قوطی نوشابه بعنوان اسلحه استفاده کند از این کار خودداری کرد.

به گفته شاهدان عینی دقایقی بعد مسافری که در کنار خانم احمد نشسته بود درخواست مشابهی کرد و مهماندار هواپیما بلافاصله یک قوطی نوشابه در بسته به او داد.

خانم احمد که سرپرستی انجمن مسلمانان دانشگاه شمالغربی شیکاگو را به عهده دارد و به قصد شرکت در کنفرانسی که در واشنگتن به منظور تلاش برای راه اندازی دوباره مذاکرات صلح فلسطین برگزار می شود عازم این شهر بود به این عمل مهماندار اعتراض کرد.

وی که پیش از این نیز قربانی برخوردهای اسلام هراسانه درآمریکا شده بود در طول پرواز به اعتراض خود به این عمل اهانت بار و غیرانسانی ادامه داد و به تدریج گروه زیادی از مسافران به حمایت از او برخاستند.

مهماندار مذکور درنهایت از این عمل خود ابراز پشیمانی کرد و از این زن مسلمان پوزش خواست اما مسافران یک صدا فریاد زدند که دیگر هرگز از شرکت یونایتد ایرلاینز برای مسافرت خود استفاده نخواهند کرد.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 421855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    بعيد هست از اين امريكاي هاي مستكبر از اين كارها بكنند حتما كاسه اي زير نيم كاسه ميباشد
    • بی نام IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      62 5
      مردم آمریکا به مراتب از اروپاییان متدین تر و انسان تر هستند.
    • بی نام A1 ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
      46 2
      چرا منفی میدی آقا؟ این خبر در یاهو نیوز هم اومده. فکر کردی خبرانلاین از خودش درآورده؟
    • بی نام RO ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
      1 0
      مردم امریکا متدین تر از مردم اروپا هستند یک سرچی بزن تو اینترنت ببین اون دینی که شما میگی چی هست یک چهارم مردم امریکا معتقد هستند زمین صافه و 6 هزار سال عمر داره همچنین این نظرات ملت پیشرفته امریکا رو در سایت یاهو نیوز درباره مسلمانها می توانی بخونی
  • محمدرضا A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    6 20
    اون ها هم پارانويد دارن بنده خدا ها.
  • عل A1 ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    59 6
    حالا باز بگید مرگ بر امریکا
  • گنجشک لالا A1 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    17 35
    "مهماندار مذکور درنهایت از این عمل خود ابراز پشیمانی کرد و از این زن مسلمان پوزش خواست اما مسافران یک صدا فریاد زدند که دیگر هرگز از شرکت یونایتد ایرلاینز برای مسافرت خود استفاده نخواهند کرد." ... قصه ما به سر رسید کلاغه به خونش نرسید
  • بی نام A1 ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 1
    دوست عزیز "گنحشک لالا" چرا هر جیزی را به شوخی و مسخره میگیرید این عمل مسافرین جای قدردانی و سپاس دارد نه مسخره بازی
  • نجمی محمودی US ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    3 0
    انسانها شریف هم اینجا کم نیستند بعد از واقعه 11 سپتامبر که جو بسیار بدی برآی مسلمانان در آمریکا ایجاد شده بود و تقریبا به خاطر حجاب و اوضاع بد بیرون من خانه نشین شده بودم خانم آمریکایی دوست من به خاطر آنکه شرایط را برای من راحت تر کند حجاب می پوشید وبا من همراه میشد
  • علی A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 1
    متاسفم برای عده ای که فکر میکنند امریکا واقعا چیزی هست که نشون میده. در جامعه ما افراد بسیار زیادی هستند که تعصب و کوری بر اونها طوری چیره شده که نمی تونند باور کنند کاخ توهماتشون متلاشی بشه . این قضیه انواع مختلف داره در جامعه ما بعضی اینوری بعضی هم اونوری. یادبگیرید در این دنیا هیچ چیز مطلقا سیاه و مطلقا سفید نیست. همه حکومت ها و جوامع بشری نقاط ضعف و خطاهای بسیار در کنار خوبی های فراوان دارند. یادبگیرید خاکستری ببینید.
  • بی نام IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    2 0
    من یه چیزی رو نمیفهمماگه امریکا انقدر بد و اسلام ستیزه و ادماش انقدر پست هستن که موج اسلام هراسی راه میندازن و مسلمانها رو قربانی تبعیض میکنند و حتی از دادن یه قوطی نوشابه به مسلمانها خودداری میکنند پس چرا اصلا مسلمانها برای رفتن به همچین سرزمینی خودکشی میکنند؟چرا بالاترین امار درخواست مهاجرت به یه سرزمین اسلام ستیز باید متعلق به مسلمانها باشه؟خوب قشنگ بشینن تو کشور خودشون از ارج و قرب و عزت و احترامی که دولتمردان خودشون برای دینشون قائل هستند مستفیض بشن