باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان مسلح و کشف 1420 کیلوگرم تریاک، مقادیری سلاح و مهمات و توقیف دو دستگاه خودرو سبک در این استان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم قربانزاده جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر و در پی اطلاع از اینکه تعدادی از قاچاقچیان مسلح با استفاده از چند دستگاه خودرو تیزرو قصد جابجایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان خاش را دارند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، شب گذشته خودرو تویوتا حامل مواد مخدر را که توسط چند دستگاه خودرو دیگر پشتیبانی می‌شد، شناسایی کردند، قاچاقچیان هم به محض مشاهده ماموران با تیراندازی به سمت پلیس با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند و پس از حدود یک ساعت درگیری با توجه به آتش شدید پلیس، این افراد با به بجا گذاشتن خودروی حامل مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان همچنین در خصوص مقدار مواد کشف شده در این عملیات گفت: ماموران در بازرسی دقیق از خودروی تویوتای قاچاقچیان، مقدار 900 کیلوگرم تریاک و مقادیری سلاح و مهمات مربوطه کشف و ضبط کردند.

سرهنگ قربانزاده در ادامه بیان کرد: در ادامه این عملیات و پس از اطلاع ماموران انتظامی از دپو مقداری مواد مخدر در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله اکیپ‌های عملیاتی به محل اعزام شدند و در پاکسازی منطقه مقدار 120 کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در لابلای خار و خاشاک مخفی شده بود را کشف کردند.

وی همچنین از اجرای یک عملیات موفق پلیسی دیگر در شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت:در این عملیات یک باند دیگر از قاچاقچیان که قصد انتقال مواد مخدر از شهرستان ایرانشهر را توسط یک دستگاه خودروی 405 داشتند، توسط پلیس محاصره و طی یک درگیری مسلحانه، مغلوب شدند.

سرهنگ قربانزاده در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان با رها کردن خودرو از محل متواری شدند و ماموران نیز حدود 400 کیلوگرم تریاک را به همراه مقادیری سلاح و مهمات از خودروی مربوطه کشف و ضبط کردند.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =