برای قهرمان ۱۶ساله آرمیده در بستر بیماری دعا کنید

ابوالفضل آرمیده، قهرمان ۱۶ ساله کشتی ایران که در حال مبارزه با بیماری است، وضعیت وخیمی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بی شک یکی از بدترین خبرهای ورزش ایران طی چند ماه گذشته، بیماری ابوالفضل آرمیده، قهرمان 16 ساله کشتی ایران و آسیا بوده که باعث ناراحتی اهالی ورزش شده است. ابوالفضل آرمیده مدتی قبل به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شد و توجهات زیادی را به خود جلب کرد.

برای عیادت او چهره های زیادی به بیمارستان رفتند تا به این کشتی گیر روحیه بدهند. اما ابوالفضل فعلا وضعیت خوبی ندارد. رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی درباره این نوجوان به میزان گفت: یک تیم پزشکی از طرف فدراسیون کشتی پیگیری وضعیت درمانی ابوالفضل آرمیده است. رئیس فدراسیون کشتی هم در نامه‌ای به وزارت ورزش درخواست کرده بود یک فراخوان عمومی از متخصصان خون اعلام شود تا شرایط آرمیده مورد بررسی قرار بگیرد. از همه مردم می‌خواهم برای ابوالفضل آرمیده دعا کنند. زیر از یکی دو روز گذشته حال او وخیم شده است و همه ما نگران حال این کشتی‌گیر نوجوان هستیم.

اخیرا هم سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از اهدای تندیس به ابوالفضل آرمیده که این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند، خبر داده است. اعطای این جایزه با مراسم اختتامیه مسابقات بین المللی جهانی کودک همزمان خواهد بود.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 601639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =