هزینه فولکلور بلدنبودن ظریف را که نباید کریمی‌قدوسی بدهد

1- حرفهای آقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیرون درز کرده، آن هم توسط جناب آقای کریمی قدوسی نماینده مخالف"ام پی تی"(از هرگونه توضیح اضافی در باره این عبارت معذورم!) که دست برقضا در جلسه تشریف نداشته است.

2- دم آن نماینده ای گرم که حرفها را به جای اینکه خودش بیرون ببرد، داده به دوستی که مطمئن بوده، سرخوشانه باور می کند و منتشر می کند.

3- بعدش معلوم شده که اولا وزیرخارجه گفته این حرفها محرمانه است و ثانیا دخلی به برجام نداشته و به"ایسا" مربوط بوده. آقای کریمی قدوسی هم گفته:محرمانه بی محرمانه. و ثانیا لابد معتقد است برجام و فرجام و "ایسا" و موسا همه اش درهم است. سواکردنی نیست که!

4- باید قاطعانه از آقای کریمی قدوسی حمایت کرد. ایشان که  راز داخل جلسه را آن هم  بصورت چپکی منتشر کرده (و تازه به شیوه یکی از رئیس جمهورهای شدیدا پاکدست،نوار هم رو کرده )هیچ کینه ای نداشته بلکه اقتضای طبیعتش  بوده . بنابراین،آقای ظریف باید حواسش را جمع می کرده که هر حرفی را هر جایی نزند. ضمنا یکبار دیگر هم این اتفاق افتاده بود و آقای ظریف از کسانی قول گرفته بود خبرکشی نکنند اما کردند. یعنی آقای ظریف این ضرب المثل را نشنیده که:" عاقل از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود؟

5- قدیمی ها می گفتند، اگر می خواهی حرفت ظرف دو دقیقه در همه شهر بپیچد آن را به فلانی بگو و حتما سفارش کن که آن را به کسی نگوید.

اگر آقای ظریف، این توصیه قدیمی را نشنیده، و از ضرب المثل بالا هم خبر نداشته بهتر است برود فولکلور یاد بگیرد. هزینه فولکلور بلدنبودن ظریف را که نباید کریمی قدوسی بدهد.باید بدهد؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 616636

برچسب‌ها