۰ نفر
۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰

عنوان کتاب جدید هاروکی موراکامی مشخص شد، اما محتوای آن هنوز نامعلوم است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «کیشیدانچو گوروشی» یا «کشتن فرمانده» از ششم اسفند (۲۴ فوریه) در ژاپن به دست علاقه‌مندان موراکامی خواهد رسید. این خبر را ناشر کتاب تازه موراکامی سه‌شنبه ۲۱ دی اعلام کرد. زمان انتشار کتاب تازه موراکامی در دیگر کشورها هنوز مشخص نیست.

بنا بر اعلام ناشر کتاب، این اثر شامل دو بخش با زیرعنوان‌های «ایده‌های درحال ظهور» و «استعاره موثر» است. این عنوان‌های مبهم با آثار پیشین نویسنده سرشناس و تحسین‌شده ژاپنی تا حدودی در تضاد است.

در حالی که ناشر کتاب با اشاره به این عنوان‌ها خبر از اثری متفاوت از کارهای پیشین موراکامی می‌دهد، خود نویسنده این اثر را داستانی عجیب توصیف کرده است.

موراکامی ۶۷ ساله به حضور در کانون توجه علاقه چندانی ندارد و اغلب به اظهارنظر درباره مسائلی چون صلح جهانی یا انرژی هسته‌ای بسنده می‌کند. او پس از اتمام تحصیلات همزمان با اداره کردن یک کلوب در توکیو نوشتن را آغاز کرد. رمان عاشقانه «جنگل نروژی» در سال ۱۹۸۷ نخستین اثر پرفروشی بود که نام او را به عنوان یک ستاره جوان در دنیای ادبیات مطرح کرد.

از آخرین آثار او می‌توان به «سوکورو تازاکی بی‌رنگ و سال‌های زیارتش» اشاره کرد که سال ۲۰۱۳ در ژاپن منتشر شد. این نویسنده سرشناس سال ۲۰۱۴ مجموعه داستان کوتاهی با عنوان «مردان بدون زنان» به بازار کتاب عرضه کرد.

کتاب «۱کیو۸۴» یکی از طولانی‌ترین رمان‌های موراکامی است که سال ۲۰۰۹ منتشر و میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد.

منبع:‌ آسوشیتدپرس / ۱۰ ژانویه

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =