معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل حل مشکلات زندان ها را کمک به امنیت اجتماعی دانست و بر کمک به حداقل رساندن مشکلات زندان های استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری در نشستی با مدیرکل زندان های استان اردبیل افزود: برای حل مشکلات و کمبود امکانات و تجهیزات امنیتی زندان های استان در حد توان کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به رابطه نزدیک قوا در جمهوری اسلامی و کار برای رضای الهی گفت: مهم نیست در چه سمتی و در کدام پست یا قوه فعالیت می کنیم ، مهم تلاش برای مردم و جلب نظر و رضایت خداوند متعال است.

او همچنین با اشاره به کمبود اعتبارات دولتی افزود: برای حل مشکلات در کنار مسوولان زندان های استان هستیم و هر چند وضعیت دولت از نظر کمبود بودجه مشخص است ولی این کمبود باعث نمی شود ما از امنیت زندان ها غافل باشیم.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل نیز در این نشست گفت: زندانبانان به صورت روزمره با ترکیبی از آدم ها که یا جامعه پذیر نبوده اند و قانون گریزی داشته اند و یا بر اثر نوسانات اقتصادی دچار شکست مالی شده و روانه زندان شده اند، مواجه می شوند.

مراد فتحی افزود: این امر به همراه گستردگی فعالیت ها و ماموریت های اصلاحی و تربیتی ، آموزشی ، اشتغال و حرفه آموزی ، بهداشت و درمان و متاسفانه همگام نبودن اعتبارات با میزان ماموریت اداره کل زندان ها کار را در این حوزه دشوارتر کرده است.

وی به علل نیاز جامعه به زندان اشاره کرد و گفت: زندان زاییده اجتماع است نه سیستم قضایی . زیرا سیستم قضایی و زندان هر دو برای تامین امنیت اجتماعی پایدار بوجود آمده اند و نباید لابه لای نگاه های سیاسی و جناحی با کمبود اعتبارات مواجه شده و در انجام ماموریت شان دچار خلل و مشکل شوند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 624747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =