ایلنا نوشت: رییس فراکسیون امید گفت: هماهنگی بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف برای مدیریت بحران حادثه ساختمان پلاسکو وجود دارد.

محمدرضا عارف که بعد از وقوع حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در محل حادثه حضور یافت و در جلسه ستاد بحران شهر تهران شرکت کرد بعد از پایان جلسه گفت:حادثه فروریختن ساختمان قدیمی پلاسکو در خیابان جمهوری حادثه بسیار تلخی بود که امیدوارم با کمک همه نهادهای ذی‌ربط میزان خسارت جانی بسیار کم باشد.

رئیس فراکسیون امید افزود: هماهنگی بسیار خوبی بین نهادهای امدادی و خدماتی و سایر دستگاه‌ها اعم از اورژانس، آتش‌نشانی، شهرداری، ارتش و سپاه پاسداران و نیروی انتطامی وجود دارد و با استفاده از تجهیزات پیشرفته سعی در شناسایی هر چه سریعتر مردمی که در زیر آوار مانده‌اند، دارند و من به عنوان رئیس انجمن فرماندهی و کنترل ایران شاهد برخورد علمی تمامی عوامل امدادی و خدماتی در این حادثه بودم .

عارف تاکید کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم بزرگوارمان و تلاش نیروهای خدوم بهداشت و درمان و نیروهای امدادی میزان خسارت جانی به حداقل ممکن برسد. برخی از آسیب دیدگان به سرعت تحت مداوا قرار گرفتند و برای کمک به محل حادثه مجددا رجوع کردند که نشان از حس همکاری و نوع دوستی شهروندان تهرانی دارد.

29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =