در اول بهمن همچنان اخبار درباره آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان قدیمی پلاسکو پربازدیدتر از سایر مطالب بود.

در فهرست پربازدیدترین اخبار امروز، با وجودی که هنوز سایه شوم مرگ بر محل ساختمان پلاسکوی تهران سنگینی می کند، در سرویس سیاسی سخنان خواندنی سیدحسن خمینی درباره آیت‌الله هاشمی از همه پربازدیدتر بود. پس از آن تصویری که کانال تلگرامی رهبری از حادثه تلخ پلاسکو منتشر کرد عمق فاجعه را نمایان ساخت. در این میان سوال طرح شد که آیا سردار سلیمانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری احساس تکلیف خواهد کرد؟

در سرویس اقتصادی موضوع جدی این بود که واقعا علت ریزش ساختمان پلاسکو چه بود؟ اطلاعیه بانک تجارت درباره شعبه ساختمان پلاسکو هم پربازدید بود. همچنین عنوان شد احیای پلاسکو منوط به تصمیم بنیاد مستضعفان است.

در سرویس فرهنگ و هنر حال وخیم بازیگر «معمای شاه»‌ در بیمارستان بسیاری را نگران کرد. در این بین سرنوشت شکایت مانی حقیقی از یالثارات پس از تعطیلی این نشریه هم خواندنی بود. تغییرات پخش برنامه‌های تلویزیونی پس از رویداد ساختمان پلاسکو هم جلب توجه کرد.

در سرویس اجتماعی روایت کسبه‌پلاسکو که می گفتند «انگار می‌خواهند همه‌چیز را گردن ما بیاندازند» خواندنی ترین خبر بود. پس از آن، اعتراض یک آتش‌نشان درحال امداد در ساختمان پلاسکو به طلایی خواندنی بود: چرا نگاه می‌کنید؟ پول بدهید تجهیزات بخریم! البته واکنش آتش‌نشانی درباره خبر زنده بودن ۵ آتش‌نشان در موتورخانه پلاسکو هم پربازدید بود.

در سرویس بین‌الملل هم قبل از آن که اخبار تحلیف ترامپ منتشر و خواندنی شود، پیام تسلیت اردوغان به مناسبت حادثه پلاسکو پربازدیدترین خبر بود. در ینگه دنیا هم اوباما آخرین اسناد مربوط به بن لادن را فاش کرد و از کاخ سفید رفت. حتی جان کری هم وزارت خارجه آمریکا را ترک کرد و همه چیز به ترامپ تحویل شد.

در سرویس آی.تی هم عنوان شد ترامپ گوشی اندرویدی خود را با یک گوشی سِری عوض کرد.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم مخاطبان دعوت شدند فاجعه مهم‌تر از ریزش پلاسکو را ببینند!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 625852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =