دانشگاهها گزارش اقدامات در حوزه شرکت های دانش بنیان را ارائه نمایند

استاندار لرستان صبح امروز درجلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با تقدیر از توجه ویژه وزیرنیرو به استان گفت:وزارت نیرو در سالجاری همکاری خوبی با ما داشته است

به گزارش خبرانلاین لرستان ،استاندار لرستان درجلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با تقدیر از توجه ویژه وزیرنیرو به استان گفت:وزارت نیرو در سالجاری همکاری خوبی با ما داشته است.

هوشنگ بازوند با تاکید بر لزوم توجه ویژه تمامی دستگاههای اجرایی برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای پروژه های تعیین شده خاطر نشان کرد:در سال 95 با احداث تنها 2 سد موافقت شد که یکی از این دو سد در استان لرستان بوده است و بیش از 70 درصد اعتبارات سد سازی در طول سالجاری افزایش یافته است که بابت این همکاری وزارت نیرو،از همراهی و مساعدت های مهندس چیت چیان تشکر می کنیم.

وی افزود:بسیاری از صنایعی که در این دوره احیاء شده اند،سالها در رکود به سر می بردند.

بازوند اظهارداشت: دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی با همکاری دستگاهها موظف است برای بازدید خبرنگاران و اصحاب رسانه از پیشرفت های انجام شده و اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی و اطلاع رسانی مناسب در این زمینه، اقدامات لازم را انجام داده و گزارش نماید.

مقام عالی دولت در لرستان مهمترین ابزار و وسیله جهش در تحقق اقتصاد مقاومتی را حمایت از شرکت های دانش بنیان برشمرد وگفت:دانشگاهها از فعالیت شرکت های دانش بنیان و فعالیت هایی که موجب ارتقاء وضعیت اقتصادی استان با تکیه بر واحد های دانش بنیان می شوند،بصورت ویژه حمایت کنند.

هوشنگ بازوند یادآورشد:درجلسه آتی اقتصاد مقاومتی ،دانشگاهها گزارش اقدامات در حوزه شرکت های دانش بنیان را ارائه نمایند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =