۰ نفر
۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵

ایسنا نوشت: مدیرعامل شرکت ملی پست در پاسخ به این سوال که اکنون جایگاه پست در منطقه و دنیا از چه قرار است، توضیح داد: ما در منطقه سطح خوبی داریم اما در میان کشورهای توسعه‌یافته با توجه به فاصله زیادی که وجود دارد، جایگاه ایران چندان مناسب نیست.

مهری افزود دلیل آن عدم سرمایه‌گذاری‌های مناسب و به‌هنگام بوده است.

وی همچنین عنوان کرد: پست دنیا از دهه ۱۹۹۰ میلادی سرمایه‌گذاری در خصوص برخی زیرساخت‌ها را آغاز کرده اما در این خصوص متاسفانه زیرساخت‌های لازم در ایران فراهم نشده و در حوزه پست IT محور نیز ما دیر ورود کرده‌ایم.مدیرعامل شرکت ملی پست درباره ترانزیت محصولات از مسیر ایران هم توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: در گذشته ایران تنها با یک ایرلاین ارتباط داشت و بر همین اساس می‌توانست کالاها را به ۵۸ مسیر مختلف ترانزیت کند اما اکنون تعداد قرارداد ما با ایرلاین‌ها به پنج عدد رسیده و بدین ترتیب مقاصد ما به ۱۰۳ مسیر افزایش پیدا کرده است.

حسین مهری در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه‌های پستی  در پاسخ به سوال ایسنا درباره سرنوشت مسترکارت ایرانیان اظهار کرد: اجرای این طرح با حاشیه‌های متعدد همراه شد و به همین دلیل ما سعی کردیم برای اجرا از بانک مرکزی تاییدیه لازم را دریافت کنیم. چراکه به هیچ عنوان دوست نداریم در آینده اتفاقی رخ دهد که ما شرمنده شهروندان شویم.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 628294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =