خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":

- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد اسماعیلی IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    1 0
    با سلام و احترام اینجانب ساکن شهرک دولتخواه می باشم و بعد از احداث بزرگراه شقایق در انتهای جنوبی این شهرک تابلوی در انتهای اتوبان نصب شده مبنی بر احداث پارک ایران زمین ولی تاکنون پیش رفت مطلوبی حاصل نشده است خواهشمند است از مسئولین محترم پیگیری نمایید تا این پارک با در نظر گرفتن این موضوع که ظاهر تمیز و پاکیزه این محل می تواند نمای بهتری به شهرک دهد و از بلند شدن گرد خاک ناشی از خاکی بودن محل پارک جلوگیری نماید مرسی از پیگیری خبرانلاین عزیز
  • سعید A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    2 0
    با سلام ساکن محله جنت آباد شمالی هستم. در درختکاری کنار بلوار جنت آباد جنب خروجی کوروش غربی لوله آب آبیاری درختان در این فصل زمستانی بیش از یک ماهه که یکسره و شبانه روز بازه و آب با فشار در حال هدر رفت. در زمان های یخ بندان به دلیل یخ زدن پیاده رو کنار این لوله اهالی بارها زمین خوردند. آخرین نمونه آن خانم مسنی بود که بعد از لیز خوردن روی یخ با سر به زمین خورد. حساب اینکه چند بار با 137 تماس گرفتم و درخواست رسیدگی کردم از دستم خارج شده. هر بار که تماس می گیرم می گن در سیستم ثبت شده که رسیذگی و برطرف شده اما باز هم وضع به همان منواله. در نهایت متقاعد شدم عزمی در مجموعه شهرداری برای رفع چنین معظلاتی وجود نداره. خواهش می کنم پیگیری کنید. به خدا هم آب حیفه هم خطر آفرین شده
  • بی نام A1 ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    2 0
    سلام لطفا از جناب نوبخت سوال کنید ایشون تو مصاحبه ای که در آذرماه امسال داشتن اعلام کردن پاداش پایان خدمت فرهنگیان برای سال های 94 و 95 مانده که تلاش میکنن تا پایان آذرماه به حسابشون واریز بکنن ولی بعد از اون وزیر آموزش و پرورش اعلام کردن پاداش سال های 93 و 94 مونده که پرداخت میشن لطفا این تناقض و زمان پرداخت پاداش پایان خدمت سال 95 رو پیگیری کنید؟
  • مهدی A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    0 0
    باسلام واحترام لطفا درمورداموال منقول ورزشی که خاصه وسایل بسکتبال هست به مدت چندسال درزمین چمن فاروج استان خراسان شمالی درزیر بادباران وآفتاب رهاشده پیگیری شودنگهداری اموال بیت المال مهم هست درضمن تنها زمین چمن شهرستان فاروج اموال غیرمنقول به مدت 5سال هست که به زمین خاکی تبدیل شده لطفا مسول دلسوزبه این کارمشخص کنید
  • شهروند A1 ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    1 0
    با سلام اخيرا شهرداري منطقه 11 كرج براي ساكنان شهرك خاتم برگه عوارض نوسازي صادر نموده كه تاريخ آن از سال 1349 تا 1395 ميباشد يعني 10 سال قبل از انقلاب و جالبتر اينكه عدم پرداخت را منوط به قطع آب و برق و گاز كه نيازهاي اوليه مردم است را عنوان نموده حال بايد پرسيد با توجه به اينك اين شهرك از حدودا سه سال پيش در محدوده شهرداري مذكور قرار گرفته چگونه بدون اينكه از سال بهره برداري ساختمانها اطلاع حاصل نمايند اينگونه قبوضي را توزيع مينمايند .
  • بی نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    6 0
    جوانی هستم 29 ساله مبتلا به بیماری قلبی عروقی. چندین بار به بیمارستان قلب تهران و قلب شهید رجایی مراجعه داشتم ولی به دو دلیل رسیدگی درستی نمیکنن. اول اینکه سن من رو برای بیماری قلبی عروقی کم میدانند و دوم اینکه به دلیل اضافه وزنی که دارم بسیاری از تستها که پزشکان تجویز میکنن بیمارستان انجام نمیدهند و میگویند دستگاه های ما تحمل وزن بالای 100 یا 120 کیلو را ندارند. خب چرا بیمارستانها و مراکز درمانی تجهیزاتشان برای ارائه خدمات به همه مردم نیست؟ وزن 100 و 120 کیلو در کشور چیز نادری نیست و همچنین نرخ مرگ و میر جوانان در این بیماری ها از میانسالی و سالمندان بیشتر است. آیا با این وضع درمان باید در سنین جوانی بمیریم که به این مشکلات توجه شود؟
  • بشیرونذیر A1 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
    0 0
    باسلا م من یک پیشنهاد برای حل مشکل ترافیک دارم که اگر اجرا شود مطمئن هستم بخش خیلی زیادی از مشکل شلوغی خیابانها حل میشود اگر دولت شرکتهای بالای 30 نفررا مکلف بکند که برای کارکنانشان سرویس درنظربگیرند و به آنها سوبسید هم بدهد برای اجرایی شدن این کار بنده مطمئا هستم عده خیلی زیادی بلاخص خانم ها ی کارمند ازاستفاده از ماشین برای رفتن سرکار منصرف شده وکمتر شاهد ماشین ها تک سرنشین خواهیم بود دراینجا فقط دولت می بایستی بجای هزینه کردن برای استقرار دوربین های گران قیمت برای جریمه کردن مردم باید با حمایت واقعی ازیک چنین طرحهایی ضمن حمایت ازمردم آنهارا تشویق به استفاده از سرویس ووسایل نقلیه عمومی نماید