حمایت نمایندگان مجلس از کاندیدای وزنه‌برداری برای موفقیت در انتخابات جهانی

عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس اعتقاد دارد وزارت ورزش باید در راستای ایجاد اجماع ملی برای حمایت جدی از کاندیدای کشورمان در انتخابات آتی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری تلاش و اقدام لازم را انجام دهد.

محمد عزیزی در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت رایزنی برای ارتقاء جایگاه کشورمان در انتخابات آتی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، گفت: خوشبختانه فعالان وزنه برداری ایران دارای ظرفیت‌های بسیاری برای کسب عناوین و پست‌های کلیدی در فدراسیون جهانی هستند از این رو نباید نسبت به این فرصت مهم بی تفاوت بود.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان کشورمان فقط 4 ماه برای حضور پررنگ و پرقدرت ایران در انتخابات آتی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری فرصت دارند، اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی در عرصه ورزش باید در راستای ایجاد اجماع ملی برای حمایت جدی از کاندیدای کشورمان تلاش و اقدام لازم را انجام دهد.
وی با یادآوری نقش رییس فعلی فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان در فدراسیون جهانی، افزود: خوشختانه آقای مرادی، رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان در فدراسیون جهانی دارای جایگاه خوبی بوده و همه کشورهای صاحب‌نام از توانمندی‌های وی مطلع هستند از این رو همه صاحبنظران و قهرمانان جهانی رشته وزنه برداری کشورمان باید با اعلام حمایت زمینه دستیابی به گزینه ریاست فدراسیون جهانی وزنه‌برداری توسط وی را فراهم کنند.
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه حضور ایران در فدراسیون جهانی وزنه‌برداری دستاوردهای زیادی به همراه خواهد داشت از این رو باید رویکرد تامین منافع ملی نسبت به شرکت در انتخابات آتی فدراسیون جهانی وزنه‌برداری داشت، تصریح کرد: بنابراین نباید دعواها و اختلاف نظرهای داخلی را در چنین زمان حساسی مطرح کرد و زمینه تضعیف جایگاه کشورمان را رقم زد.
عضو هیأت رییسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نمایندگان خانه ملت و فراکسیون ورزش مجلس نیز آماده هرگونه همکاری با وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون وزنه‌برداری به منظور حمایت از آقای مرادی به عنوان کاندیدای کشورمان است.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =