خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":

- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس یزدی IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    0 0
    باسلام می خواستم ببینم اداره برق قانونا" مجوز دارد اگر مشترکی یک بار به علت نرسیدن فیش برق و بدون بدهی معوقه پول پرداخت نکرده برق مشترک را قطع کنند ؟ ادرس مشترک شهرک اکباتان فاز دو بلوک 5 برق منطقه دانشگاه اول خیابان زنجان
  • سوسن دادبین IR ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    0 0
    خواهشمند است از مسئولین مربوطه درخواست شود که سوابق تحصیلی بانوانی که دوران تحصیلات دکتری خود را در خارج از کشور گذرانده اند وقبل از آن به صورت قراددادی در محل دیگری به غیر از شغل فعلی شاغل بوده اند نیز در سوابق شغلی آنان محسوب شود. قابل ذکر است که بعضی افراد در محلی که شاغل بوده اند همزمان تحصیلات خود را ادامه داده اند و در حین استفاده از مزایای داشتن شغل سابقه آنها نیز محسوب شده است و پایه های خود را نیز ارتقا داده اند. در حالیکه کسانی که پس از ادامه تحصیل در محلی اشتغال پیدا کرده اند از اینگونه مزایا محروم بوده اند ودر عین حال سالهای تحصیلی شان نیز در سوابق شغلی شان منظور نمی شود که به نظر منصفانه نمی رسد.
  • امير ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    0 0
    سلام و درود يه جوان بيكار با مدرك فوق ليسانس،كاش ميتونستين به مشكلات ما جوانان برسين ،از شيراز
  • بی نام A1 ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    0 0
    بیشترین مشکلات مردم تهران یکی موتورسواران بی قانونی هستند که بدون هیچگونه قانون ونظمی در شهر تردد میکنند ومتاسفانه هیچ پلیس وقانونی هم از عهده اینها برنمیان ودیگه متکدیان وافراد سودجوبی هستند در رده های سنی از بچه تا بزرگ وسالمند یا بزور جنسی را میفروشند ویا شیشه ماشین را لک و کثیف میکنن ویا با دست دراز کردن مشغول گدایی هستن این دو معضل بزرگ تهرانی هاست لطفا رسیدگی کنید