ایسنا نوشت: رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از افزایش نرخ کرایه اتوبوس بخش خصوصی و شهرداری و همچنین نرخ بلیت مترو در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر خبر داد.

اقبال شاکری با اشاره به جلسه کمیسیون حمل و نقل درخصوص تعیین نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی گفت: پس از رایزنی‌های انجام شده، اعضای کمیسیون افزایش 15 درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های بخش خصوصی (تک‌کابین) را مورد تصویب قرار دادند.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های دوکابین (بی‌آرتی) متعلق به شهرداری است و کرایه آنها براساس میزان پیمایش محاسبه شده است ادامه داد: کرایه این اتوبوس‌ها تا 10 کیلومتر 300 تومان، 10 تا 15 کیلومتر 400 تومان و بیش از 15 کیلومتر پیمایش 500 تومان تعیین شده است.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران در مورد افزایش نرخ مترو نیز گفت: بلیت مترو 20 درصد افزایش خواهد داشت و نکته قابل تأمل در این نرخ‌های جدید آن است که از سال بعد و پس از تأیید فرمانداری پول خرد حذف شده و اعداد به صورت رند در نظر گرفته شده‌اند.

شاکری افزود: این نرخ‌های تعیین شده در کمیسیون مصوب شده و باید برای بررسی و تایید نهایی به صحن علنی شورای شهر تهران برده شود تا به تصویب برسد.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
    0 0
    تورم 10 درصده اون وقت شما می خواید دو برابر اون را کرایه ها را افزایش بدید به جای در امدزایی کمی به فکر جیب مردم باشید