۰ نفر
۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

مراسم تقدیر از غلامحسین شاه‌علی، رییس سابق مجموعه برج آزادی، عصر چهارشنبه چهارم اسفند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم، علی مراد خانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مدیران هنری و چهره‌های سیاسی و فرهنگی حضور داشتند.

در بخشی از مراسم، علی مرادخانی پشت تریبون قرار گرفت و طی سخنانی گفت: «این برنامه تودیع و معارفه نیست بلکه جابه جایی یک رییس است، شاه‌علی از این پس به عنوان رییس تالار وحدت با هنرمندان بسیاری در ارتباط خواهد بود و مسئولیت او سخت‌تر خواهد شد.»

او درباره قدمت برج آزادی گفت: «این مجموعه با مشکلاتی نظیر نور پردازی و... روبه‌رو بود ولی با کمک شهرداری مجموعه به سامان رسیده است و مشکل نورپردازی آن هم به زودی حل خواهد شد. همچنین عدم دسترسی علاقه‌مندان به مجموعه هم یکی دیگر از مشکلات این مجموعه بود که با درایت غلامحسین شاه علی حل شد.»

معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: «زمانی قرار بود برج آزادی مرکز دیپلماسی فرهنگی شود، در این زمینه شاه‌علی تلاش‌های بسیاری را متحمل شد. شاهد آن بودیم که او سعی کرد که برج آزادی را به عنوان حوزه پویای فرهنگ معرفی کند و در این باره اقداماتی هم انجام داد، این موضوع کار رییس آینده را سخت خواهد کرد. سپاسگزاری می‌کنم از او که تمام توان خود را برای پیشبرد وشکوفایی آزادی گذاشت. آقای پایان، رییس جدید هم باید این راه را ادامه دهد.»

در ادامه، غلامحسین شاه‌علی، روی صحنه آمد و گفت: «تصور می‌کنم ۵ سال گذشته موفق عمل کردم. کار کردن در حوزه فرهنگ مثل شنا کردن در حوض عسل است و موانع ومشکلات هم مانند چسبندگی در آن است. اگر در حوزه مدیریت منافع فردی، سیاسی و... را کنار بگذاریم قطعا می‌توانیم به خوبی عمل کنیم.»

اجرای زنده موسیقی، بخش دیگری از این مراسم بود.  

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =