گزارشی از اردوی آبی‌پوشان در امارات/ امیدواری استقلالی‌ها به حضور در لیست تیم ملی

تمرین استقلال چهارشنبه تعطیل بود، پنج‌شنبه یک جلسه و دیروز ۲ جلسه تمرین برای بازیکنان لحاظ شد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: در ادامه گزارشی از فعالیت استقلالی‌ها در امارات را بخوانید:

خیخون قهرمان می‌شه
آبی‌پوشان پنج‌شنبه و تا قبل از شروع تمرین در هتل درباره باخت رئال‌مادرید مقابل والنسیا صحبت می‌کردند، بازیکنان طرفدار بارسلونا از نزدیک شدن فاصله تیم محبوب‌شان با صدر جدول حرف زده و برای همتایان طرفدار رئال شاخ و شانه می‌کشیدند.رحمتی که تقریباً بارسایی است، بعد از دیدن کری آبی‌پوشان با لحنی جدی به آنها گفت چانه‌زنی‌تان بی‌فایده است چون جام به بارسا یا رئال نمی‌رسد! وقتی فرشید اسماعیلی با کنجکاوی پرسید پس کدام تیم قهرمان لالیگا می‌شود؟ رحمتی جواب داد: اسپورتینگ خیخون! البته کاهش نیافتن محرومیت کاپیتان استقلال از جانب کمیته انضباطی هم از سوژه‌های مورد بحث بود و رحمتی با اطمینان می‌گفت موضوع غرض‌ورزی است چون کارت قرمزی که گرفت، ‌درست نبود چه برسد به محرومیت.

در تمرین پنج‌شنبه چه گذشت؟
استقلالی‌ها از ساعت ۱۷ در یکی از زمین‌های باشگاه الاهلی تمرین‌شان را آغاز کردند. تعداد زمین‌های استاندارد و باکیفیت یک باشگاه معمولی مایه حسرت اعضای تیم کشورمان شده است؛ اینکه کل کشور اندازه یک باشگاه زمین چمن باکیفیت ندارد. منصوریان چند دقیقه‌ای پیرامون برنامه‌های تمرینی و اردویی استقلال قبل از سفر به عمان صحبت کرد و از بازیکنان خواست برنامه‌های تمرینی را جدی بگیرند. در زمین‌های مجاور زمین تمرین استقلال ۲، ۳ تیم دیگر هم تمرین داشتند و سر و صداهایی به گوش می‌رسید. از ساعت ۱۸:۳۰ نور پروژکتورهای ورزشگاه الاهلی روشن شد و بخش بازی درون‌تیمی استقلال زیر نور برگزار شد و این مطلوب مربیان بود چون بازی با التعاون عربستان در عمان هم زیر نور پروژکتورها برگزار می‌شود.

از استیون جونز یاد شد
تمرین صبح پنج‌شنبه استقلال در سالن وزنه هتل تایم انجام شد. سالن ورزشی یک هتل معمولی به دستگاه‌های ایده‌آل بدنسازی مجهز است و تمرین آبی‌پوشان طبق خواست مربیان و بدون کمبودی برگزار شد و بازیکنان حین تمرین یاد استیون جونز و شیرین‌کاری‌هایش افتاده بودند و دقایقی بگو و بخند راه افتاد.

جلسه در لابی هتل
قبل از تمرین ساعت ۱۷ جمعه اعضای کادر فنی جلسه‌ای نیم‌ساعته در لابی هتل درباره وضعیت تیم و نفرات برگزار کردند. در خصوص برنامه سفر به عمان و مدت زمان تمرین در این کشور، مشورت و تصمیم‌گیری شد تا سر زمان مناسب به اطلاع بازیکنان هم رسانده شود.

امید جوان‌ها به لیست جدید تیم ملی
جوان‌های استقلال این روزها به حضور در لیست جدید تیم ملی که اواخر اسفند اعلام می‌شود هم فکر می‌کنند و خوشبین هستند مورد توجه کارلوس کی‌روش قرار بگیرند. فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و بهنام برزای از جمله این نفرات هستند. دلیل دیگر امیدواری آنها، حذف پرسپولیسی‌ها از لیست بازی با قطر و چین است. دیروز در مورد پرداخت‌های باشگاه به بازیکنان خارجی نیز صحبت شد و بازیکنان می‌گفتند برای طلب خارجی‌ها از زیر سنگ هم شده، پول جور می‌کنند ولی نوبت ما که می‌رسد، می‌گویند نداریم.

41503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =